Het hangt er ook heel veel van af welke kleur een auto heeft, want als je de 159 in het zwart ziet, valt dat achterste niet zo heel erg op.hier even een andere leo
Hij is toch wel mooi !!!
Leo.
ja van 3/4 rechts voor wel...
maarrr het beeld recht van de zijkant is gewoon F O U T !
de knik tussen motorkap en voorruit is verkeerd en het deel voor het voorwiel is te lang.
en nou niet zeggen dat dit moet voor de botsproef want bij bmw maken ze dit wel erg kort en dat zou de 159 veel mooier maken
van 3/4 een de achterkant is de auto ook mooi.
het dashboard is echter een mislukking, het zou niet misstaan in een mazda of hyundai.
maar daarvoor koop je geen alfa, is dit eigenlijk wel een alfa? of is het een ontwerp van een student uit japan die bij alfa mocht stage lopen?
had hij toch beter zijn huiswerk moeten doen en de historie kunnen uitpluizen.
de portiergrepen zijn ook lelijk.
dat ze het nog wel kunnen laten ze wel zien bij de brera die wel goed van proporties is, hoewel niet zo mooi als het prototype maar toch wel geslaagd!
oh ja. de aandrijving is ook aan de verkeerde wielen toevertrouwd... maar daar is wel eens eerder een berichtje over geweest.
leo
Hij is in elk geval besteld
Nero Oceano met zwart lederen interieur en 17 " velgen![]()
Speciaal voor SPIDERVELOCE1750 helemaal in't zwart
Levering voorzien 1e week van januari.
Speciaal voor SPIDERVELOCE1750 helemaal in't zwart
Je bent wel heel erg slecht geinformeerd Kai. Mag ik je erop wijzen dat de comon rail diesel inspuittechniek bij Alfa (oke gewoon FIAT) vandaan komt. Deze technologie wordt wereldwijd door alle andere auto fabrikanten toegepast. Deze techniek heeft ervoor gezorgd dat het specifieke vermogen gestegen is van +-50 pk / liter naar maar liefst 80 pk / literVroeger waren Alfa motoren vergeleken met de concurentie technisch
superieur en daar stond een Alfa ook om bekend. Nu is Alfa al jaren
geleden voorbij gestreefd door het gedeelte van de concurentie waar
Alfa zichzelf onder wil scharen kwa "segment" (of zoiets)]
Kai heeft hier wel degelijk een punt.Je bent wel heel erg slecht geinformeerd Kai. Mag ik je erop wijzen dat de comon rail diesel inspuittechniek bij Alfa (oke gewoon FIAT) vandaan komt. Deze technologie wordt wereldwijd door alle andere auto fabrikanten toegepast. Deze techniek heeft ervoor gezorgd dat het specifieke vermogen gestegen is van +-50 pk / liter naar maar liefst 80 pk / literVroeger waren Alfa motoren vergeleken met de concurentie technisch
superieur en daar stond een Alfa ook om bekend. Nu is Alfa al jaren
geleden voorbij gestreefd door het gedeelte van de concurentie waar
Alfa zichzelf onder wil scharen kwa "segment" (of zoiets)]
Alfa Romeo doet dus absoluut zeker mee in de top wat betreft motor ontwikkeling.
Ook niet helemaal waar.....tegelijkertijd werd in in Japan de Common Rail techniek ontwikkeld door DENSO...De Common Rail techniek is geinitieerd door Fiat
Adios, JR