Geen probleemDat lijkt me wel lache. Ik zal mijn best doen maar ik kan niks beloven.Streef ik ook nog naar. Samen naast elkaar voor het concours bij het Spettacolo 2006?
Nou die rubbers en pakkingset zaten bij een of andere 2600 sprint die ik heb gehad. Hoe is het daar eigenlijk mee afgelopen??Over anderhalf keer een Nord blok gesproken: Wanneer je de koppakking ziet, tenminste als het origineel nog aanwezig is zie je dat ie uit meerdere delen bestaat, namelijk een buitenkant een deel voor de eerste vier cylinders en een deeltje voor de laatste 2 cylinders. Dus degene die hem ontworpen heeft is waarschijnlijk ook van een vierpitter uitgegaan.......Er is een tijd geweest dat je rond de 450 gukden betaalde voor een koppakking!!! Nu is dat iets voordeliger, maar reken nog steeds maar op een bedrag boven de 100 euro, en dat voor een imitatiekoppakking. Bij een Nord-blokje kom je voor dat geld met 3 complete pakkingsets thuis. Nog een voorbeeldje: inlaatrubbers: rond de 60 a 70 euro per stuk maal 6, is toch wel weer een paar weken alleen gehaktballen eten! (quote Gijs Jordans) Maar als je eenmaal rijdt dan is het de investering wel waard geweest. Maar het gaat de goeie kant op Sinus!!!!!!