Ben blij dat ik alleen voor de fun de ritten rij en niet fanatiek puzzel dan kan ik me eigen er gelukkig ook niet druk om maken om die vragen want ze werpen wel discussie op.
het is juist jammer dat er discussie kan ontstaan... dan zijn de vragen niet goed gesteld!
ik heb voor het pinin register ook een rit uitgezet en heb hier specifiek op gelet.. als je een vraag op een manier schrijft kan hij op 2 manieren worden beantwoord dus moet je de vraag ff omgooien of verduidelijken!! zo heb ik het gedaan en volgens mij zijn er op die dag totaal geen onenigheden geweest over de vragen... en ook daar zaten best pittige bij!
dat er een foto gespiegeld wordt is niet te zien maar is wel puzzelen... dat er een antwoord wordt gevraagd over een overgang die je ongeveer 7 aanwijzingen terug had kunnen zien das niet echt eerlijk en dat er op de bewuste bibliotheek meerdere plaatjes staan met maar 1 goed antwoord moet niet kunnen... daar krijg je problemen mee...
maar nogmaals.... de rit was echt geweldig mooi!!!! en eigelijk gaat het daar natuurlijk om.. puzzelen is een beetje bijzaak, maar wel leuk als je hoog eindigd..
ciaoo