Alfason

Re: RE: Politie trekt 1002 bekeuringen in

do okt 06, 2005 01:37

Matennaaiers? Nou mijn maten zijn het niet hoor :evil:
nee met 1.65 meter heb je maar een paar maten :wink: :biggrin:
Zo is dat maat 8)
Daarom zei ik maten-naaiers. Die wouten zouden jouw veiligheid moeten waarborgen, dan zijn ze maten. Maar in plaats daarvan flitsen ze je kinderachtig op plekken waar je officieel 80 of 100 mag maar waar 130 veilig is. En of dat naaien is. Wouten, ga achter overlastvolk aan.

En met 1m65 is de kans groot op de volgende maten: schoenmaat 38 of 39, shirtmaat S of M en broekmaat 30. Vrouw: maat 36-38 en schoenmaat 36-39. Geregeld voorkomende uitzonderingen daargelaten. Voor Italiaanse schoenen (M/V) gelden weer uitzonderingen hihi. As the cars It's still Italian made. (mooie puntlaarsjes met hak in een Alfa staan goed)

Carabinieri
Full Member
Full Member

RE: Politie trekt 1002 bekeuringen in

do okt 06, 2005 03:08

Vandaag rijdend naar Delft via de A12, 3 flitsers en een stukje trajectcontrole. Eentje bij Bunnik, Woerden en Zoetermeer, dat is een afstand van amper 60 kilometer. Ik dacht eerst dat mijn RDS bleef hangen op mijn autoradio :shock: , hoezo zakkenvullers !? Of is het zakkevullers :? ?

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do okt 06, 2005 09:18

Vandaag rijdend naar Delft via de A12, 3 flitsers en een stukje trajectcontrole. Eentje bij Bunnik, Woerden en Zoetermeer, dat is een afstand van amper 60 kilometer. Ik dacht eerst dat mijn RDS bleef hangen op mijn autoradio :shock: , hoezo zakkenvullers !? Of is het zakkevullers :? ?
Zoals uit het eerste stuk blijkt worden er meerdere zakken gevuld. Dus zakkenvullers! :wink:
Dirk - Giulia2000TS

1750GTV
Advanced Member
Advanced Member

do okt 06, 2005 09:26

Heeft het CJIB meerdere zakken?

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

do okt 06, 2005 09:36

Heeft het CJIB meerdere zakken?
Daar zitten ALLEEN MAAR zakken........ wel te verstaan! :evil:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Dinky Boy
Miniaturista

do okt 06, 2005 10:00

Tikkeltje overtrokken mischien?
Wat is het Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJIB)?
Wanneer u een bekeuring krijgt voor te hard rijden is er een grote kans dat deze afkomstig is van het Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJIB) in Leeuwarden. De belangrijkste taak van het CJIB is het innen van verkeersboetes die door de justitiële instanties aan burgers en bedrijven worden opgelegd.

Maar ook het innen van slachtoffervergoedingen die de rechter oplegt is één van de taken. Rechtbanken, politiekorpsen, de Koninklijke Marechaussee en het Openbaar Ministerie maken allemaal gebruik van de diensten van het CJIB. Op jaarbasis behandelt het bureau ruim negen miljoen zaken.

Het is CJIB is een uitvoerende instantie, niet beleidsbepalend. You're barking at the wrong tree...

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

do okt 06, 2005 14:42

Tikkeltje overtrokken mischien?
Wat is het Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJIB)?
Wanneer u een bekeuring krijgt voor te hard rijden is er een grote kans dat deze afkomstig is van het Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJIB) in Leeuwarden. De belangrijkste taak van het CJIB is het innen van verkeersboetes die door de justitiële instanties aan burgers en bedrijven worden opgelegd.

Maar ook het innen van slachtoffervergoedingen die de rechter oplegt is één van de taken. Rechtbanken, politiekorpsen, de Koninklijke Marechaussee en het Openbaar Ministerie maken allemaal gebruik van de diensten van het CJIB. Op jaarbasis behandelt het bureau ruim negen miljoen zaken.

Het is CJIB is een uitvoerende instantie, niet beleidsbepalend. You're barking at the wrong tree...
Medeplichtigen 8)
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

1750GTV
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 07, 2005 12:18

Vers van de pers:
1173 boetes in 6 uur tijd

Zes uurtjes flitsen en meteen 1173 boetes scoren. Voor de politie een vette kluif op de
provinciale weg N269 tussen Tilburg en Hilvarenbeek. Je mag op die weg 100 kilometer per uur rijden, maar de meeste automobilisten reden veel harder.

De politie heeft gisteren tussen 15:30 en 21.45 uur met camera's in beide richtingen gecontroleerd. De snelste rijder had 160 kilometer per uur op de teller. In totaal zijn 6699 voertuigen gecontroleerd.
Bron:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/58375

Giulia555

vr okt 07, 2005 12:49

nee met 1.65 meter heb je maar een paar maten :wink: :biggrin:
Zo is dat maat 8)
Daarom zei ik maten-naaiers. Die wouten zouden jouw veiligheid moeten waarborgen, dan zijn ze maten. Maar in plaats daarvan flitsen ze je kinderachtig op plekken waar je officieel 80 of 100 mag maar waar 130 veilig is. En of dat naaien is. Wouten, ga achter overlastvolk aan.
Lekker geredeneerd zeg....zijn gewoon regels...klaar....je bent echt niet in staat om te beoordelen of je ergens wel of niet veilg een bepaalde snelheid kan rijden...en al kon je het wel.....het zijn gewoon regels die afgesproken zijn...net zoals je niet iemand ongestraft mag doodmaken..of doe je dat ook omdat jij het anders inschat?

steven

vr okt 07, 2005 12:57

=D> Zo is dat

Als je je gat brandt moet je op de blaren zitten en niet mekkeren !
Tis zo makkelijk om om maar weer pliesie af te zeiken terwijl JIJ de overtreding maakt hoe wast ook weer : de maatschappij dat ben je zelf, willens en wetens te hard rijden en dan afgeven op de boete opleggende instantie een vorm van normvervaging ?. :wink:

O ja en zelf scoor ik met regelmaat brieven van Ome Koos maar ja eigen schuld 140 is geen 120 klaar uit en betalen niet zeiken !

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 07, 2005 13:08

Zo is dat maat 8)
Lekker geredeneerd zeg....zijn gewoon regels...klaar....je bent echt niet in staat om te beoordelen of je ergens wel of niet veilg een bepaalde snelheid kan rijden...en al kon je het wel.....het zijn gewoon regels die afgesproken zijn...net zoals je niet iemand ongestraft mag doodmaken..of doe je dat ook omdat jij het anders inschat?
NEE NEE NEE ALSJEBLIEFT NIET DAT "REGELS IS REGELS" VERHAAL DAAR KRIJG IK ZO DE KRIEBELS VAN :!: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik: :schrik:

Giulia555

vr okt 07, 2005 13:17

ik ook......feit blijft dat ze er zijn...en dat je dus de consequenties moet trekken als je je er niet aanhoudt....kan er niks aan doen..heb het ook niet verzonnen....

Ricambi Originali

vr okt 07, 2005 13:38

ik ook......feit blijft dat ze er zijn...en dat je dus de consequenties moet trekken als je je er niet aanhoudt....kan er niks aan doen..heb het ook niet verzonnen....
Mischien komt dat dan alleen zo over :?

stennie
Advanced Member
Advanced Member

vr okt 07, 2005 17:20

Oke die 1002 boetes worden terugbetaald (met gelijke munt? :lol: ) maar die zullen ergens anders toch wel weer ingehaald moeten worden............????

OPPASSEN DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted:
ooit gereden 155 1.7 ts 1994
156 1.8TS 16V 2000
nu 156 1.8 TS 16V 2004 met leer

www.autodetailing.nl

richard

Luc33
Guru
Guru

vr okt 07, 2005 20:17

Ik ben vorige maand 2 keer geflitst. Beide 10km te hard en in beide gevallen keek ik recht in de lens. :?

Jammer maar eigen schuld. Tegen 1 heb ik bezwaar gemaakt omdat ik denk dat ze mijn snelheid niet correct gemeten hebben en de ander betaal ik netjes.

Het zijn nou eenmaal de risico's van te hard rijden. Als ik met mijn fiets tegen een stoeprand op rij weet ik ook dat ik kans heb op een lekke band :P
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”