Hihi .. Merciekes ... maar is der ook ne WWW ?Kijk eens op pagina 2 van het Klaverblaadje.
Nee dus.http://www.alfaspider.com
Vrie wijzen tip menneke ... goe poeier da googlemachien![]()
Kristal
Hoort dit wel tot de SCARB ...
Nee dus.![]()
Viel mij ook op. Ik heb Ed al een tijdje niet gesproken. Zal 'm binnenkort even bellen om bij te kletsen. Ook al 'doe' ik het register niet meer, ik wil best wel wat schrijven. Heb zelfs nog wel wat leuks liggen. Het is voor het Sud register altijd al vrij moeilijk geweest om mensen te vinden die een stukje wilde schrijven. Dus als je een leuk verhaal mocht hebben van bijvoorbeeld aanschaf, restauratie of andere dingen die met de/je Alfasud / Sprint te maken heeft stuur deze dan s.v.p. naar Ed toe ( sud@alfaclub.nl ), je doet er je mede-clubleden een groot plezier mee !Klaverblaadje allang binnen en inmiddels alweer uitgekauwd...
viel/valt me op trouwens de laatste 2 (?) nummers... het door afwezigheids schitterende sud-register? is hier een speciale reden voor? alle registers een pagina, nergens iets over de sud te vinden... zo jammer!
moet/wil/zal ik me er dan toch eens aktiever mee gaan bemoeien?
[Dus als je een leuk verhaal mocht hebben van bijvoorbeeld aanschaf, restauratie of andere dingen die met de/je Alfasud / Sprint te maken heeft stuur deze dan s.v.p. naar Ed toe ( sud@alfaclub.nl ), je doet er je mede-clubleden een groot plezier mee !
Ik had ook niet anders verwacht.Jouw Sud was altijd register nummer 1...