Er vanuit gaand dat dit je 147 gta betreft; Programma van de lmm is 'zelflerend' maw binnen een bepaalde marge kunnen lmm fouten verholpen worden zonder dat je daar iets van merkt. Kom je buiten die bandbreedte ga je uiteraard last krijgen, inhouden, minder lekker aan het gas hangen, ploffen uit de uitlaat etc, soms ook een brandend motormanagementlampje. (ik had dat met de 156 v6 dan mn bij vochtig weer, deze had last van inbrandende luchtfilter olie op t hitteplaatje, afkomstig van die grote K&N toeter)
Monteer je een andere/nieuwe lmm zal deze gaan draaien onder het 'aangepaste' programma van de oude lmm, zaak is dus om de hele boel te resetten door + en - klem van de accu enige tijd tegen elkaar te houden (zonder dat de accu aangesloten zit natuurlijk!

)
Grtz,fRank
Ps ik heb wel eens goede resultaten behaald door de meetsonde van de lmm te reinigen met een fijn penseeltje en wat remmenreiniger. Door dit plaatje uiterst voorzichtig wat in te spuiten en vervolgens met t penseeltje wat af te friemelen. Daarna met een wattenstaafje het achtergebleven residu afnemen en fingers crossed.. Tis nl ook wel eens mislukt en daar hield ik een branden MMlampje aan over en een auto die niet meer op t gas wilde reageren...

Poetsen is voor mensen met patina-angst...