Als de sporing niet meer klopt doordat de stuurstang krom is kan het vaak ook lijken alsof er speling in het stuur, terwijl het eigenlijk gewoon de banden zijn die wringen, net als het befaamde winkelwagentje met een lamme poot...
Niettemin adviseer ook ik ten zéérste om niet meer met de auto te rijden, ik heb namelijk met zo'n zelfde geintje gehad dat de stuurstang van mijn 156 compleet afgebroken was

... ik reed echter iets van 30 of 40 km/h, op het dorp, en maakte 's winters een ''glijertje'' omdat die ene bocht opgevroren was, en toen zat er een stoepje in de weg.. je weet misschien ook wel dat als je een bout krom slaat dat-ie dan behoorlijk verzwakt is geraakt en veel sneller kan breken, zelfde geldt IMO voor een stuurstang...
Wat voor velgen zitten eronder, staal of licht-staal? Staal is wel behoorlijk taai en kan een tikkie hebben, en zit er een deukje in kun je dat gewoon weer terug in vorm meppen met een vuistje, maar die andere variant vertrouw ik ook nooit meer zo goed na zoiets..