Ik denk dat sommigen wel weten waar dit op slaat

Maurizio Sabatini schreef me het volgende over zijn Giulia TZ model en het meesterlijke chassis.Vanuit een andere hoek in Italie 1:43 Alfa nieuws. De kleine artisan bouwer Autodelta heeft in 1:43 klaar het gedetailleerde chassis van de Giulia TZ en ook de auto zelf. Het chassis is fantastisch gemaakt (wat een detail), de keuze om de auto in 1:43 te verkleinen begrijp ik niet zo, maar wie ben ik. Er zijn al veel modellen van de de TZ1, vanaf de betaalbare die-cast (Best bijvoorbeeld) naar resin handbouw en kits.
Na de rode GLP119A met verschillende velgen aan de linker en rechter kantGulp Model Marco Sambataro heeft zijn nieuwe resin handbouw model klaar, in een oplage van 50 exemplaren
GLP119A Alfa Abarth 1300 Colani Bertone rood 1959, in de huidige staat.
GLP119B Alfa Abarth 1300 Colani Bertone wit , de eerdere Duitse versie voor de restauratie.
De Alfa Abarth berlinetta is vooral bekend uit de voormalige Rosso Bianco Collectie van Peter Kaus in Aschaffenburg.
Recent werd de 1:1 regelmatig te koop aangeboden op de klassiek beursen van Padova, Parijs en in Essen.
Staat een gele te koop op Ebay in KnokkeIk ben zoek naar een gele Mi.To. Ik heb een beetje de rare gewoonte om van elke auto die ik gereden heb een 1/43 modelletje te willen hebben, maar ik geloof niet dat ik die enige ben met die afwijking. Ik heb er een gevonden van Bburago, maar ik kan nergens vinden waar ik dat model kan kopen. Misschien wordt hij niet meer geleverd?
Iemand een idee waar ik een gele Mi.To in 1/43 kan kopen?
En dan komt weer de jacht naar de volgende verzameling... Of je hebt echt alles en verkoopt het dan van ellende..Gefeliciteerd Hans. Altijd leuk om een stukje van je verzameling compleet te krijgen.