Eventjes weer een update.... het probleem was de hele tijd niet meer teruggekeerd, tot gisteravond; ik was naar de stad geweest met m'n vriendin en daar sloeg hij al af bij het wegrijden bij het stoplicht. Daarna kreeg ik hem niet meer aan
Ik heb toen maar heel snel dat dashboardkastje eruit getrokken en die stekker daar losgehaald en schoongeblazen en weer in elkaar gezet, vervolgens de sleutel herhaaldelijk op en van het contact af gehaald (met in gedachte dat de brandstofpomp weer ff 'vast' zat en dat ik die zo steeds een tikje kon geven).... en gelukkig sloeg hij toen weer direct aan. Ik ben toen gewoon weer doorgereden naar m'n vriendin thuis, maar toen ik daar een uurtje later weer vertrok wilde hij weer niet aanslaan
Ik weer dezelfde procedure uitgehaald als hierboven, maar het mocht niet meer baten. Toen heb ik een kabel gepakt die ik vanuit de plus van de accu naar de plus van de brandstofpomp rechtstreeks heb gelegd, de brandstofpomp draaide toen gewoon. Ook sloeg de auto weer heel eventjes aan, maar zodra ik de draad loshaalde was het feest afgelopen. Nadat ik de kabel terug eraan heb gezet wou de auto weer niet meer starten...
Gelukkig heb ik de auto van schoonmoeder kunnen lenen om naar het werk te gaan, de volgende ochtend heb ik gelijk de garage gebeld waar ik de auto ook heb gekocht om te vragen of ik bij hen terecht kon daarmee. Ze hadden het heel erg druk en vervangend vervoer werd erg moeilijk, zeiden ze.... ik vroeg dus of ik de auto daar dan iig wel kon neerzetten, en dat ze me een paar punten zouden geven die het goed zouden kunnen zijn zodat ik zelf nog even kon kijken. Dat vonden ze geen punt, dus ik de auto opgesleept daarheen (altijd lekker om 3 meter achter iemand te hangen zonder stuur- of rembekrachtiging).... daar aangekomen hadden ze al een donkergroene Alfa 155 voor me klaarstaan als vervangend vervoer en ik kon mijn auto gewoon laten staan daar, ze zouden me bellen zodra hij klaar was. Dat vind ik nou goede service

Dus complimenten en reclame voor Auto Centro in Echt (Limburg)

Ze zijn me al een keer eerder heel erg meegevallen toen eventjes na aanschaf de gordelspanner kapot ging en de middendemper begon te rammelen, is toen gratis en voor niks vervangen en ook de huurauto was gratis
Maar goed, ze zouden me bellen zodra ze het probleem hebben opgelost en dan zal ik het gelijk ook even hier posten ter documentatie