Zoals in het voorstel topic al gemeld ben ik sinds enkele weken de trotse bezitter van een onderstaande Berlina
De bedoeling is dat ze volledig gestript wordt en eind volgende week naar de restaurateur gaat. Daar zal ze helemaal kaal gemaakt worden, gelast waar nodig en volledig opnieuw gespoten wordt.
Bij het opbouwen moet ik nog even kijken in hoeverre ik het interieur ga aanpakken, omdat ik voor het onderstel een aantal leuke upgrades heb gezien bij Alfaholics blijft er waarschijnlijk voor het interieur nog even weinig budget over.
Ik ben trouwens nog op zoek naar twee dorpels en een linker achterdeur, dus als iemand mij daaraan kan helpen hoor ik het graag.
Wat betreft de kleur ben ik er nog niet uit....
Ik dacht dat ik een mooie kleur had gevonden namelijk Spazio Blue, dat zou deze kleur moeten zijn volgens de beschrijving:
Maar dan is er ook een lichtere variant die men ook Spazio Blue noemt...
Maar als je gaat zoeken bij Alfa kom je uit op Azzurro Spazio en dat is zee blauw, dus veel lichter..en vind ik ook minder mooi.
Dan is er ook Graphite grey een kleur die ik ook erg mooie vind, maar zoals je kunt zien zijn die ook niet hetzelfde van kleur...
En dan deze..
Dan vind ik de volgende kleur ook erg mooi, Aga Blue van Porsche...
Verder blijft ze zeker bumperloos;)
Als iemand twee dorpels en /of een linker achterdeur heeft dan hoor ik het graag, verder zal ik jullie op de hoogte houden van de vorderingen!
Gr. Harry