Schitterend weer natuurlijk, alleen za. nacht tegen 03.30 wakker geworden van het karakteristieke geluid van waterdruppels die op een laminaatvloertje vallen ??? Ondanks PietjePrecies kitwerk en een nogal uitgebreide eindcontõle een gaatje, vlak aan de zijkant/zijwand over het hoofd gezien waar eerder om één of andere reden een parker heeft gezeten. Met een vooruitziende blik (?) eerder de trailer met Juul langs de Iveco gezet, had dus een soort van ladder, en een welgemikte flinke handvol wiellagervet bleek voldoende het pittige lekken te stoppen.
De races waren top, ik heb een seconde van mijn tijd af weten te rijden en er in de training een 2.04.055 uit weten te persen. Maakt de drang de Nord te wisselen voor een dikke TS en de Bilstein's B6 te vervangen voor "iets fraais" wel weer groter.. Jammer dat de Kumho's aan het einde van hun race-latijn waren en de Juul op onregelmatige momenten begon te hoesten-&-proesten, net alsof ze geen benzine meer kreeg ofdat er ergens een stekkerverbinding niet helemaal jofel was. In de laatste race in de (voor?) laatste ronde zelfs stilgevallen, waarna ze na het afvlaggen zonder morren aansloeg en weer sprintte als een jonge hond ??

Jammer voor Eric Robert en Hans, op zo'n mooie en volle dag wil je natuurlijk vlammen en niet stilvallen. "Race-technisch" voor mij natuurlijk erg jammer dat m'n race-sparringmaatje Hans met zijn dikke Juul uitviel, we zijn toch behoorlijk aan elkaar gewaagd en hadden ons allebei echt verheugd op een mooie pot duelleren. Over dikke Juul's gesproken: de nieuwe van Armando scoort een dikke 10 voor bouwwijze en uiterlijk ! Wat een Schoonheid..
Zondag wezen kijken/supporteren bij "klant Hans" en zijn zoon Joey met hun nieuwe M3, in aanmerkelijk slechter weer, dwz s'ochtends. Regenbanden, paraplu's, dikke jassen, dat werk.. Tegen het middaguur werd het gelukkig droog. Bij hun is alles heel gebleven maar over de hele zondag gezien is er toch een pák schade gereden ! De code 60's en rood vlogen je bijna om de oren.
Nou, de kop is er af, ik ga nog ff (na) denken wat te doen met "Zolder" ..