deze staat op mijn verlanglijst. 2.0 liter turbo 300pk
Maar dan moet de sw weg.
Als je het geld ervoor hebt, dan zou ik zeggen: kopen !!!... [ foto ]
Maar dan moet de sw weg.
of elke geregistreerde hier op het forum minimaal 1euro in het Rees CeesAls je het geld ervoor hebt, dan zou ik zeggen: kopen !!!... [ foto ]
Maar dan moet de sw weg.
Denk niet dat ie ver komt We hebben 1589 geregistreerde gebruikersof elke geregistreerde hier op het forum minimaal 1euro in het Rees Cees
Als je het geld ervoor hebt, dan zou ik zeggen: kopen !!!
sponsorfonds ......
![]()
Nou niet allemaaltis maar een ideetje
ONMIDDELLIJK AKKOORD ... en misschien kan die merchandising ook wel wat opbrengen want everybody loves bunnys
of elke geregistreerde hier op het forum minimaal 1euro in het Rees Cees
sponsorfonds ......
![]()
Dan is roze ook een leuke kleurIk heb voor blauw gekozen. Is weer eens wat anders dan waar de rest van het veld waarsch. ook mee rijdt.
uiteraard rood... een race alfa hoort rood te zijnWelke kleur is DTM rood? het gaat me om de kleur van de 155 uit 1994.
Ik ben een kleur aan het zoeken voor de racewagen voor volgend jaar.
Blauw of rood?
Ik ga voor een DTM rode 33 sw met zwarte velgen en een groot wit alfa logo op de zijkant volgend seizoen of een LeMans blauwe met witte wielen en een chroomkleurig alfa embleem. Zeg het maar de auto moet toch nog gespoten worden.
Idd, waar blijft die merchandising ! Zit er vol ongeduld op te wachten !ONMIDDELLIJK AKKOORD ... en misschien kan die merchandising ook wel wat opbrengen want everybody loves bunnys
of elke geregistreerde hier op het forum minimaal 1euro in het Rees Cees
sponsorfonds ......
![]()
![]()
Kristal