Ook de weerstand over het opneemspoeltje in de verdeler meten, dat is bij Bosch waar de groene draad met stekker aan zit, bij MM is die meen ik wit. De weerstand moet iets van een paar honderd Ohm zijn, in elk geval niet oneindig of vele duizenden (verbroken) en ook niet 0 (korstsluiting).
Goede tip! Ga ik morgen doen. Is idd wit bij MM.
Ik bedenk me net, dat ook de condensator roet in het eten kan gooien. Die zit op MM (en wellicht op Ducelier), niet op de Bosch ontsteking.
Zelfde verhaal voor wat betreft weerstand, denk ik? (iig niet nul)
Stom, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb...... (alweer te lang geleden, wat op zich wel positief is natuurlijk

)
De afgelopen paar weken, sloeg ie wel eens af, tijdens de opwarmfase, bij het ontkoppelen voor de rotonde, maar ik dacht dus, dat het kwam, omdat de choke dan net iets te vroeg was ingedrukt.... hij startte dan immers altijd meteen weer. (heb ik van horen zeggen, heb er zelf al lang niet meer in gereden)
Sinds gisteren morgen dus ineens stilvallen (op de linker baan van de snelweg

) en niet meer doen.
Tot nog toe dus alle stekkers gecontroleerd en goed bevonden en ook contactslot uitgesloten (tijdelijke rechtstreekse voeding gemaakt, met krokodillenbek op de pluspool

) Dat samen met het feit, dat de verdeler van binnen mechanisch in orde is, zonder speling op as en kabelbreuken en zo, doet mij nu ernstig richting condensator denken..... de spoel kan echter ook nog, als ook dat blokje 'elektronica' onder de bobine. Iig iets kleins, lijkt me!
Morgen meld ik me weer hahaha.