Et voilá..
Zo ziet-ie er uit, vervangen spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar het is een hoop gepriegel; je moet sowieso de zuigerstang losmaken bij het koppelingspedaal (onwijs vervelend plastic borgclipje in het pedaal, nr.6 afb.2!), slangen losmaken (kijk uit want de remvloeistof die eruit loopt is best een schadelijk goedje, bijv. ook voor lakwerk, dus gebruik een bakje), en dan de hoofdcilinder losmaken van het schutbord in de motorruimte (2 moertjes), daar zit dacht ik alleen wat isolatiemat in de weg. En het stuurhuis zit ook een beetje in de weg om goed te kunnen zien wat je doet, moet je vooral op je gevoel werken. Vullen en ontluchten van remvloeistof moet je eigenlijk met z'n tweeen doen, of met een ''remketel'' oid... Ohw ja, en je moet bij de nieuwe KHC heel goed de complete bevestiging van de zuigerstang aan het pedaal smeren (nr.6 en 7 afb.2), liefst met een plakkerig en drukbestendig vet... geheid dat je anders last krijgt van kraakjes tijdens koppelen..
Suc6
