Ik doelde niet op de info die jij de TS gaf maar op de discussie tussen TS en een ander waarbij men het ook al niet eens werd over wat nu eigenlijk de definitie van voertuigspecifieke onderdelen ging, sorry voor een evt. misverstand, ik ben het volledig met je eens. Ik vind het gewoon niet fair om alle Brezan bedrijven over 1 kam te scheren, als voorbeeld, want zó zwart/wit zit de wereld wat mij betreft gewoon niet in elkaar en daar doe je jezelf en een ander mee tekort.
En inderdaad, het gaat aftermarket nogal eens mis... ik had pas een setje nieuwe bougiekabels nodig voor mijn 33, een 1.4IE... mijn hemel, ik heb me wezenloos gezocht!!

Op kenteken kwam ik er eigenlijk niet uit, want dan passen de bobinestekkers namelijk niet goed, dan heb je het verkeerde type.. maar welke automaterialenleverancier ik ook probeerde, op mijn kenteken kwam ik er niet uit.. heb nu kabels die bedoeld zouden zijn voor een 1.5IE, gewoon op zicht uitgezocht, en dat werkt goed, ook de afsluitweerstand klopt, dus ik ken het probleem. En met een auto als een Delta Evo, tja, daar moet je denk ik gewoon je adresjes voor hebben, schat ik zo in..