met DAF samen gaan en dan de automaten techniek verbeteren.
Waarom?
Denk nog maar eens aan de F1 begin jaren 70.............................(er had geen handgeschakelde auto nu meer rondgereden.......................)
De 159 heeft niet dezelfde bodem als de vectra... En dat is maar goed ook, want de vectra rijdt niet zo heel erg fijn......de nieuwe 159. deze heeft de zelfde bodem als een vectra maar lijkt er in de verste verte nog niet op.
.....
oh dat dacht ik.. dat de vectra als eerste werd uitgebracht... zelfe als de croma en 159... zal ik wel een verhaaltje op italiaspeed door mekaar hebben gehald ofzoDe 159 heeft niet dezelfde bodem als de vectra... En dat is maar goed ook, want de vectra rijdt niet zo heel erg fijn......de nieuwe 159. deze heeft de zelfde bodem als een vectra maar lijkt er in de verste verte nog niet op.
.....
BMW wannabe?Both the 159 saloon and the Brera coupé are built on Alfa Romeo's Premium platform, originally to be shared with Saab but now unique to the Italian BMW wannabe.
Heb ík weer... Pak ik de eerste site waarop verhaald wordt dat het platform niet hetzelfde is als de vectra, maken die Engelsen een opmerking op dit topic levend te houdenBMW wannabe?Both the 159 saloon and the Brera coupé are built on Alfa Romeo's Premium platform, originally to be shared with Saab but now unique to the Italian BMW wannabe.