Ach... Heb het ding in december 2011 (de maand dat het alléén maar regende) gekocht, maar had een minder alert moment of zo. Had er bovendien al een stuk of 5 bekeken, was het een beetje beu aan het worden en bij deze ook wel een beetje verblind door de combi Italiaans/turboblokje/dubbellucht-achterwiel aandrijving.
De verkoper heeft alle ellende geweten, heeft een verse stroomleiding in het drijfnatte (!) wandje gefröbeld en de binnenkant netjes van vers & droog triplex voorzien. Toen ik tussen kerst en oud & nieuw dat aangewezen zachte plekje wilde beetpakken (achteraf een decoy..) bleek dit zachte plekje ongeveer 4 bij 2 meter te zijn. Vervolgens is de man onbereikbaar. Kun je drie dingen doen:
1) een brandbom bij hem thuis naar binnen snukken (kost me mijn blanko strafblad)
2) Moskowicz bellen (toen was 'ie nog advocaat..

) maar als 'ie opneemt heb ik de camper nóg een x betaald,
3) (smalle) schoudertjes eronder en de boel maar fixen. Het ding zó weer zien te slijten of in de balenpers duwen levert ook niks op.
Nu natuurlijk wel de gelegenheid een gereedschapskast/werkbankje in te bouwen, "bandenrek" voor de regenwielen en nog wat "race-praktische" dingen. Nu lijkt het al weer enigszins, was een paar weken geleden (zonder wand & twee stempels) helemaal een droevig aanblik.
Komt wel goed. enne tot dusver Frank, het voordeel van sublieme ventilatie als je a) gezelschap hebt en b) eens "zwaar getafeld" hebt...