Mannen, gefeliciteerd met de prijzen en de bossen bloemen. Ik had vandaag een beetje pech, in de eerste ronde al een probleem met de turbo. Maximaal 4500 rpm en 0,4 bar druk. Na twee rondjes de pitstraat in, er staat een bordje met 20 km, ja 20 km.. Alles gecheckt, toch maar weer proberen, weer niks. Weer naar binnen, motorkap open in de box. Daar ging spreekwoordelijk het licht aan;

de turbo was rood en roodgloeiend, leek wel doorzichtig. Afkoelen maar en kijken of het te verhelpen is. Helaas pindakaas, de as van de turbo waarschijnlijk gebroken, wel warme lucht draaien maar geen inlaatlucht. Vervolgens moest ik ook nog eens een keer naar de wedstrijdleiding, voor u raad het al, te snel in de pitstraat. Even wat verbaal geweld over mij heen laten komen

en toen maar naar huis....
Jammer, op naar Zolder, wel extra uitlaatdempertje meenemen, begrijp ik.
Andre, ik snap je wel, met een mooie Bert rondrijden tussen het oud Japans en Zweeds blik is natuurlijk niet fijn. Ook maar een 75 nemen....of, zoals iedereen zegt even doorbijten.
A la prossima....Jouke.
59 Giulietta Sprint Veloce, 65 Giulia Sprint GTA, 66 Giulia Sprint, 69 GTA 1300, 69 GT Turbo, 71 1750 GTAm, 73 Giulia Super, 73 2000 GTV, 77 Alfetta GTV, 84 GTV 6 3.5 Savali, 87 75 Evo, 90 75 3.0 V6, 91 33 1.7 16V, 94 155 Q4 etc.