Iedereen bedankt voor de input ! Zoals ik er nu tegen aan kijk wordt het een originele/echte ATE van 23.6 mm, (ik vrees dat ik, niet gehinderd door enige kennis, vorig jaar maar zo een after market Ricambi Non Originale 22 mm kan hebben gekocht..Zal dat eens goed bekijken !) ik zal zeker wat meer olie moeten verplaatsen met de AH 4 zuiger klauwen. Harder trappen moet nog wel een keer op te brengen zijn, jonge god als ik ben,

, hoewel het me de afgelopen race niet zo goed bevallen is, maar dat kan ook aan m'n sponzige pedaal gelegen hebben. Het zou mooi zijn als ik de pedaalslag van "vroeger" (Squadra Bianca, 2 liter remmerij met blauwe Pagid én bekrachtigd, remde zeker goed) terugkreeg ! Paste erg goed bij mijn ehh "voet-motoriek" bij tussengassen. Voor mijn gevoel brengt me dit persoonlijk meer als het al vaak genoemde "beter te doseren" rempedaal bij afgekoppelde bekrachtiger.
Morgen maar meteen in duiken ! Nieuwe ontwikkelingen noem ik nog wel, ondertussen blijft elke nieuwe mening/ervaring natuurlijk welkom !!
Ciao, Emile