De Honda Accord weegt 1300 kg en heeft zeer prettige, krachtige doch zeer zuinige motoren.
De 159 moet zich waar maken op zeer zwaar bevochten markt. Dus of de keuze zo vanzelfsprekend is, heeft meer te maken aan wie je de vraag zal voorleggen.
@KAS: ze hebben bij Honda "slecht" gekeken naar de SW....stomme Jappen, kijken ze iets af, maken ze d'r een monster van !
Oh ?maar als je het naast de andere leasebakken (Passat, 3-serie, A4, Laguna, 407, Mondeo, Avensis en wat dies meer zij) zet dan is de keuze toch wel snel gemaakt!
Voor jou als Alfa liefhebber is de keuze waarschijnlijk snel gemaakt. Maar nu analyseren we eventjes hoe veel leaserijders de keuze maken.Michel en Kas, jullie hebben (natuurlijk) gelijk maar schrok toch even van de oordelen van de mede-alfisti. Wel te begrijpen overigens als je het met andere Alfa's vergelijkt, maar als je het naast de andere leasebakken (Passat, 3-serie, A4, Laguna, 407, Mondeo, Avensis en wat dies meer zij) zet dan is de keuze toch wel snel gemaakt!
Omdat ik ze niet kan overtuigen dat daar 4 deuren in zitten...waarom niet een mooie nieuwe GT?
Ha, ha. Een kennis van mij is het gelukt, maar toen was ie nog niet uit, dus z'n baas wist nog niet hoe een Alfa Gt er uitzagOmdat ik ze niet kan overtuigen dat daar 4 deuren in zitten...waarom niet een mooie nieuwe GT?
Die kennis werkt dan zeker bij de KPN..Ha, ha. Een kennis van mij is het gelukt, maar toen was ie nog niet uit, dus z'n baas wist nog niet hoe een Alfa Gt er uitzagOmdat ik ze niet kan overtuigen dat daar 4 deuren in zitten...waarom niet een mooie nieuwe GT?
Nee, andere werkgever.Die kennis werkt dan zeker bij de KPN..Ha, ha. Een kennis van mij is het gelukt, maar toen was ie nog niet uit, dus z'n baas wist nog niet hoe een Alfa Gt er uitzagOmdat ik ze niet kan overtuigen dat daar 4 deuren in zitten...![]()
Daar is het iig 1 GT rijder gelukt.