@ Peterke:
Ik heb een aangepaste ( met één alu flens/koppeling) & lichtgewicht cardan, speciaal voor competitie-gebruik (totaal geen rubber meer in de aandrijflijn), wordt door die engelse Alfa-holische meneerkes gemaakt/voorradig gehouden voor Bertone's & Giulia's. Voor een Juul omgerekend een kleine 900 euro. Voor een 75 heb ik dit systeem nog nergens gezien, zal dan een one-off moeten worden met drie alu flenzen/koppelingen. Zul je als handige hobbyist niet zo maar ff in elkaar bakken, en ergens één stuks laten maken is al gauw het dubbele van iets wat in serie(tjes) wordt gemaakt.
Met de alu flens vibreert en dreunt het in de race-Juul van jewelste, maar ach, dat deed 'ie zonder de alu flens ook wel..

Groot (race)voordeel is de direkte respons op het gas, er hoeft immers niets van rubber "op scherp gezet" te worden.
Als je eigenlijk alleen maar staat-kilometers maakt en nauwelijks trackday zou ik het er, los van de kosten, niet opzetten !
Ciao, Emile