aangezien mijn bertone een weinig speling heeft op het stuur, wil ik het burman stuurhuis gaan reviseren. nog geen idee hou ik dat moet doen, maar de eerste stap is altijd demontage!
op de site www.veloce.se heb ik een goede instructie gevonden, ondersteund met fotos. deel van de tekst is als volgt:
Removing the box from the car, which should be on supports of course
Remove the battery, battery box and rad. overflow bottle
Under the dash:
1 Remove the plastic cover under the dash
2 remove the 2 bolts holding the column under the dash
3 remove the steering wheel (you'll need a puller)
4 Remove the bolt and wires holding the ignition "sleeve" thing (mark the wires) also need to turn the ket to unlock the ignition then pull it back and off the column
5 Remove the cover around the column against the firewall. This was all under the dash
6 Remove the 2 tie rods from pitman arm
7 Remove the 3 big bolts holding the box to the body
redelijk snel ben ik bij punt 4 aangekomen. echter het verwijderen van het contactslot lukt mij niet.
mijn vragen zijn:
a is dit een goede methode om het stuurhuis te verwijderen, of zijn er betere methodes
b is het noodzakelijk om de stuurkolom te verwijderen
c zo ja, hoe krijg ik het contactclot er af.
graag jullie suggesties