Dat Jorix een goede kerel is moge duidelijk zijn. Ik ben blij dat je het forum van me heb willen overnemen Jorix
Toen Jorix en ondergetekende nog samen de boel regelden is regelmatig te vraag ter sprake gekomen of er bij bepaalde topics moest worden ingegrepen; ALTIJD was mijn antwoord NEE!
Ik lees nog steeds vrij veel van wat er op het forum gepost wordt. Vaak is het interessant en onderhoudend, soms ronduit hilarisch en soms bedenkelijk. Hetzelfde kom ik tegen in de krant, op televisie en in contacten met medemensen. Als ik iedere bedenkelijke uiting in voornoemde situaties moest melden bij een of andere moderator dan had ik aan 24 uur nog niet genoeg per dag. Gelukkig haal ik inderdaad mijn schouders op en lach er maar om. Lachen is gezond
Ik heb mijn handen vol aan mijzelf te moderaten en ik voel er niets voor anderen aan te geven en nog veel minder door anderen te worden aangegeven. Als dit soort gedrag je echter aanspreekt zijn er nog een paar landen die het klikken nog hoog in het vaandel dragen. Wees er echter snel bij want de geschiedenis heeft geleerd dat die systemen niet werken.
Ja nu ben ik toch weer een beetje uit de slof geschoten; aard van het beestje zullen we maar zeggen

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.