roberto
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Re: RE: Moderators.

ma sep 05, 2005 17:16

als je daarop klinkt, waarschuw je automatisch de moderatie over het betreffende topic.
Ik heb zeker ook wat gemist. Als je op die knop drukt, krijg je nog iets van een vervolg vraag? Zoals dat gebruikelijk is in Windows. Net had ik al bijna deze knop te pakken toen ik wat wilde quote'en. Vandaar m'n vraag.

Krijg wel een beetje de neiging om die knop eens uit te proberen. Kijken wat er gebeurt. :wink:
Nu: 33 1.7QV '89, 147 1.9JTDm 16v '08.
Gehad: 33 1.3 Junior '87, 33 1.7ie '91, 145 1.4TS '99, 75 1.8ie Imola '92, GTV6 '81, 156 SW 1.9JTD 8v '03, 147 1.9JTD 8v '06.

Jorix

RE: Moderators.

ma sep 05, 2005 17:33

@Roberto: Als je op de knop klikt, krijg je eerst nog de kans om de reden op te geven van de melding. Dat maakt het voor de moderators nog makkelijker om de post te beoordelen.

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

ma sep 05, 2005 17:55

eeeuuuhhh....Linky boy ? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :lol:
Heu... ik had geen plannen iemand te verLINKen hoor.... :wink:

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 05, 2005 19:22

Waarom is dat babe topic eigenlijk verwijderd. Niet dat ik er een vaste gast was, maar het was wel behoorlijk populair.
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Jorix

ma sep 05, 2005 19:32

@Woody34: Zoals ik hier ook zeg: deze vraag moet je stellen aan het bestuur. Zij bepalen het beleid.

steven

ma sep 05, 2005 20:40

Nee he het "beleid".

Waarom zo ambtelijk, als moderator draag je het beleid sterker nog je voert het uit.
Lijkt mij overigens een zeer terechte vraag mij boeide die vraag ook al.

Het bestuur bepaald dat moge zo zijn maar degene die het uitvoert kan toch het waarom uitleggen ?

matra sports
Guru
Guru

ma sep 05, 2005 20:40

zolang alles maar transparant blijft voor de leden en lezers. geen politiek a.u.b. :wink:

steven

ma sep 05, 2005 20:44

Daar lijkt het wel opin ieder geval de kreet dat het bestuur het beleid bepaald.
Securitate praktijken !!!!! dat gemodereet :o

Woody en ik hadden ook een verschil van opvatting over iets dat is keurig via PB verder uitgevogeld, hoezo het forum is niet zelf regulerend ?????????????????????? :lol:

matra sports
Guru
Guru

ma sep 05, 2005 21:01

We moeten wel in ogenschouw nemen dat dit forum en de SCARB prachtige initiatieven zijn met de medewerking van vele vrijwilligers. Maar we zullen op correcte uitvoering van het moderatorschap attent blijven :wink:

Snooker
Full Member
Full Member
Contacteer: ICQ

ma sep 05, 2005 21:21

Zullen we 't anders weer gewoon gezellig over Alfa's hebben? Wat een hoop drukte om helemaal niets zeg.... Nogmaals, er gaat dus helemaal niets veranderen, alleen Jorick krijgt er wat hulpjes bij. Uiteraard zal er als er ergens gemodereerd dient te worden, dit met uitleg aan het "slachtoffer" gedaan worden.

Dit forum is tot nog toe inderdaad in hoge mate zelfregulerend gebleken, dus ik zie vooralsnog geen enkele reden voor scherpe koerswijzigingen. Over tot de orde van de dag!

Snooker
Full Member
Full Member
Contacteer: ICQ

ma sep 05, 2005 21:22

Ik weet het niet.... zelf benoemde toezichters ....

Niks zelfbenoemd.. we zijn gevraagd namens het bestuur.

Alfasassie

ma sep 05, 2005 23:41

sorry.. moest even testen.. :oops:

mooi systeempje.. als het ook nog aangekomen is dan.. ;)

Groetjes Saskia

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

di sep 06, 2005 02:11

Daar lijkt het wel opin ieder geval de kreet dat het bestuur het beleid bepaald.
Securitate praktijken !!!!! dat gemodereet :o

Woody en ik hadden ook een verschil van opvatting over iets dat is keurig via PB verder uitgevogeld, hoezo het forum is niet zelf regulerend ?????????????????????? :lol:
Inderdaad, maar goed dat het bestuur het niet gelezen heeft :roll: .
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Aikon1694
Advanced Member
Advanced Member

di sep 06, 2005 11:01

Als het aantal gebruikers (en dus ook berichten) toenemen met factor X lijkt het mij logisch dat het aantal moderators ook toenemen (met factor X).
Simpel.

steven

di sep 06, 2005 21:33

Lijkt mij alles behalve logisch.
Waarom moeten meer mensen meer problemen veroorzaken ???????
Ik zou wel eens willen weten welke berichten op dit forum hebben gestaan die echt niet zouden kunnen.

Ik heb nog nooit iets gezien wat ook maar leek op een ordinaire scheldpartij, wel pittige verschillen van mening maar daar is dit medium ook voor.

Voor iets als een hobbieforum is dat toch allemaal wat overdreven dat gegluur achter de schermen, ik vind het ook eng.
Zoiets kan je verwachten bij de vm BVD of de MID maar een alfa forum alstjeblieft zeg !
En laten we nou niet beginnen over normen en waarden en dat opgeheven vingertje als iedere discussie of verschil van mening zoals hier zo worden be en uitgesproken zou de samenleving er prachtig uitzien.

Laten we ons verder niet verbeelden dat als wij hier zeer hoog de normen en waarden (die overigens voor een ieder weer net anders liggen) gaan hanteren dit ook maar een minimale impact op wat dan ook heeft

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”