Tja, tot aanschaf van een 159 zal het wel nooit komen, daar is toch wat meer liefde voor nodig. Echt een fraaie neuspartij, mooie flank met iets overstyle-de handgrepen. Maar die c-styl he.

Toch veel Astra sedan en daar hou ik dus echt helemaal niet van. Kontje zelf is wel aardig. De auto is te lomp, te groot en te zwaar zo u wilt, om een waardig opvolger van een 156 te kunnen zijn. Die Astra koplampjes omrand met "schroefdopribbels" ?:Niet stijlvol. Waarom geen strak, subtiel chrome-randje en een glaassie voor de lampjes langs? Is beter voor de aerodinamica, het oog en de vuiligheid. Bovendien stond de 1.9 jtd? die buiten stond op 16 "velgen en das echt te klein voor zo'n grote bak. 17 'is het minimum om de wielkast een beetje te vullen en een sportpakketje is een must.
Misschien heb ik me een beetje laten leiden door de fraaie grijsblauwe 166 die ernaast stond, maar als ik tussen beide moest kiezen, geef me dan maar de stijl en het gracieuze van de 166.
Zal wel een prima leaser worden want de algehele kwaliteittsindruk is behoorlijk gestegen en het motorenaanbod is voldoende ruim en het kleurenpallet is voldoende "grijs". Ik heb em twee keer bekeken en er niet in gezeten. Dat zegt mij voldoende.
Deze auto hangt strakts niet bij 13 jarige knaapjes boven het bed, zoals ik vroeger de Alfetta, Bertone, Giulia en Montreal boven mn hoofd had

Had ik ze nog maar.
Hij (tis geen zij

) mist gewoon iets:........Hij maakt geen emoties los.