Technisch ben ik niet zo sterk hoor... klassiekertjes verkruimelen onder m'n vingers als ik zelfs maar in de buurt van ze kom...
Je sper HOEF je niks aan te doen... Die sperplaatjes zijn redelijk aan de prijs en eigenlijk moet de as er onderuit om ze te vervangen... en weer onder... + iemand die weet wat ie doet om ze te vervangen... en ik denk dat je met een Spider 4 zelden de sperwerking gebruikt... of ga je regelmatig driftend de rotonde rond?
Als je garagist niet denkt dat de lagers van je diff (of je wiellagers) er aan aan het gaan zijn... dan misschien eens gewoon betere (vaak duurdere) olie proberen. Kan soms al wonderen doen.
Anders eens filmpje proberen te maken (met geluid) waarom te zien is wat wanneer ie het precies doet... en wat dan het geluid is? Grote kans dat er dan wel iemand hier digitaal rondloopt die je precies kan zeggen wat er aan de hand is
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...