Kzal ulder da wel ne kier expliceren op den SS de zondagWablief?

Kristal
Kzal ulder da wel ne kier expliceren op den SS de zondagWablief?
Koeterwaals voor beginnersHa Vlaams ... Dan zouk nog ne keer willen zeggen dak kastaards gelijk de Kas en de Michel hier van langs geen kanten zou willen missen . Zeker ulder schup hier nie afkuisen mannekes !!!![]()
Kristal
Ach je bent niet verplicht om hier iets te lezen naamgenoot. Maar zou je daardoor minder op het forum komen? Gezien je aantal postings valt dat wel mee volgens mijAch 't is hier een mini maatschappijtje. De ene persoon ligt je meer dan de andere. Je kan hier niet iedereens beste vriend zijn. da's toch logisch ?
Waar ik me de laatste tijd aan stoor (en daarom toch minder vaak online was) was het constante ruziegemaak (wat dat was geen kibbelen meer, neem nou die Qv, sorry hoor, maar die historie degouteerde me) door mensen die ik amper of niet ken. En ik denk dat dat nou net is wat gtj1600 bedoelde met "newbie's"
Wensen jullie mij alvast veel succes als ik komend najaar in Belgie een cursus autotechniek ga volgen als Nederlander?Koeterwaals voor beginnersHa Vlaams ... Dan zouk nog ne keer willen zeggen dak kastaards gelijk de Kas en de Michel hier van langs geen kanten zou willen missen . Zeker ulder schup hier nie afkuisen mannekes !!!![]()
Kristal![]()
Bij jullie ja... door de verhuizing is het er nog niet van gekomen me in te schrijven en nu gaan we komend weekend ook nog eens op vakantie... wordt allemaal erg krap dus.... anders zal ik een half jaartje moeten wachten....!!! bij ons ? basiscursussen zitten vol, hoorde ik zopas van de docent ! indien nog genoeg gegadigden zou er eventueel een klas bijkomen, maar die kans was eerder klein. dus ik vrees er een beetje voor of je d'r nog gaat bijgeraken
Scheld je hem nu ook al uit voor widebody... nee lekkere forummer ben jij....Eerlijk gezegd wist ik zelfs niet meer dat jij er bij betrokken was, Woody (dus je ziet dat 't niet persoonlijk is) En nog minder wie nu de aanzet was. Ik was gewoon droevig over gans het gebeuren. (en ik pleit evenmin onschuldig hoor, remember "widebody" ?)
MICHELlinmannekeScheld je hem nu ook al uit voor widebody
Dat heb je hard nodig, begint al bij de inschrijving: in duidelijke belgische blokletters aub!Wensen jullie mij alvast veel succes als ik komend najaar in Belgie een cursus autotechniek ga volgen als Nederlander?Koeterwaals voor beginnersHa Vlaams ... Dan zouk nog ne keer willen zeggen dak kastaards gelijk de Kas en de Michel hier van langs geen kanten zou willen missen . Zeker ulder schup hier nie afkuisen mannekes !!!![]()
Kristal![]()
(tenminste dat is de planning, hopelijk krijg ik mijzelf nog op tijd ingeschreven)
Een bitteken teveel naar Wim Opbrouck gekeken menneken .Hier alvast wat huiswerk voor uw cursus Vlaams voor beginners
windows 98 - ruute ach'en ne'entuh