SPIDERVELOCE1750

Re: RE: vervuiling van het forum

di aug 30, 2005 15:27

gij zijt goe bezig
MERCIETJES :mrgreen: 8)

Kristal

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

di aug 30, 2005 16:03

gij zijt goe bezig... :biggrin:

kinderen op mijn zestiende .... :blue_lol: [-X
mijn goudkuipje is te gevaarlijk voor beginners :wink:

saluutjes 8)
De inhoud van een goudkuipje smeer ik op men boterhammen :lol:
By the way, rijdt er dan nog zo een gebakje rond hier :roll:

alfasud1972
Guru
Guru

di aug 30, 2005 18:15

Tja. Als betrekkelijke newbie trek ik mij de kritiek natuurlijk aan. :? Kennelijk moeten we het hier allemaal met elkaar eens zijn. Tijdens de discussie over het Alfaforum, die ontspoorde in het grote EDIT topic werd door iemand aldaar beweert dat het SCARBforum een eliteclub was voor ruitjesbroeken en daar heb ik mij toen erg aan gestoord. Maar misschien had die iemand wel een klein beetje gelijk. :oops:
Inloggen via het lidnr. lijkt mij dan ook geen goed idee. Zo heb je dan al snel een eliteclub.
Ikzelf post ook nogal eens in de rubriek gespot, omdat er leuke discussies kunnen ontstaan over een bepaald model. Is die velg nu wel of niet origineel. Hoort die spoiler er nu wel origineel op of niet. Daar steek je dan ook nog wat van op. En sommige forummers zijn erg adrem met hun antwoord, wat erg vermakelijk is om te lezen. Persoonlijk stoor ik mij niet snel aan bepaalde postst. Er zijn belangrijker dingen in het leven om je hier ergens aan te gaan storen. Dat iemand`s auto wordt afgekraakt tijdens zijn verkooppoging vind ik ook niet erg geslaagd. Zolang het niet kwaad bedoeld is kan een grapje er wel bij vind ik. Maar kennelijk vatten sommige leden het anders op.
Ikzelf heb aan het forum erg veel gehad. Hetzij rechtstreeks, of via de pb. Ik ben een paar keer goed geholpen. Waarvoor dank.
Ik zal mijn bijdrage dan ook drastisch minderen zodat de oude garde zich weer thuis zal voelen. :wink:
Hopelijk is die bijdrage dan ook zinvol genoeg. :D

Tjeeh KAS, had jouw reactie nog niet gelezen. Jammer dat dit hele gedoe er kennelijk toe moet leiden dat jij hier minder wilt gaan posten. Hoop stiekum dat je toch je eigen weg blijft volgen en nou ook weer niet teveel van bepaalde zaken aantrekt en dus gewoon doorgaat met posten, het forum leeft juist door mensen zoals jij die veel posten ook al is het af en toe wat grappigs of niet alfa relevant.

Vr gr,

Rody

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di aug 30, 2005 19:16

Tjeeh KAS, had jouw reactie nog niet gelezen. Jammer dat dit hele gedoe er kennelijk toe moet leiden dat jij hier minder wilt gaan posten. Hoop stiekum dat je toch je eigen weg blijft volgen en nou ook weer niet teveel van bepaalde zaken aantrekt en dus gewoon doorgaat met posten, het forum leeft juist door mensen zoals jij die veel posten ook al is het af en toe wat grappigs of niet alfa relevant.

Vr gr,

Rody
Aangezien er wel kritiek is hier, maar niet precies wordt aangegeven wat er bedoeld wordt voel ik me als newbie aangesproken. En ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik een van veroorzakers ben die de sfeer naar beneden haalt. Vandaar mijn opmerking. Ik zal mij zakelijker opstellen en minder onzin posten.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: vervuiling van het forum

di aug 30, 2005 19:20

ik voelde dat in de eerste instantie ook zo'n beetje op die manier aan, KAS. (lees mijn eerste reactie).
Maar zo is het niet bedoeld. Wij zijn "oude" newbie's ! :twisted:
En jouw postings, altijd doorspekt met een dosis gezonde humor, zouden hier gemist worden ! :thumbs:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di aug 30, 2005 19:22

ik voelde dat in de eerste instantie ook zo'n beetje op die manier aan, KAS. (lees mijn eerste reactie).
Maar zo is het niet bedoeld. Wij zijn "oude" newbie's ! :twisted:
En jouw postings, altijd doorspekt met een dosis gezonde humor, zouden hier gemist worden ! :thumbs:
Maar niet iedereen kan dat waarderen natuurlijk. En aangezien jij ook al minder aanwezig bent hier. :oops:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di aug 30, 2005 19:25

Ach 't is hier een mini maatschappijtje. De ene persoon ligt je meer dan de andere. Je kan hier niet iedereens beste vriend zijn. da's toch logisch ?
Waar ik me de laatste tijd aan stoor (en daarom toch minder vaak online was) was het constante ruziegemaak (wat dat was geen kibbelen meer, neem nou die Qv, sorry hoor, maar die historie degouteerde me :evil: ) door mensen die ik amper of niet ken. En ik denk dat dat nou net is wat gtj1600 bedoelde met "newbie's" ;)

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

di aug 30, 2005 19:57

Prachtig! Wat heeft de Vlaming toch een kennis van de Nederlandse taal. [Degoutant].
Mooie uitdrukking die wij helaas niet meer gebruiken.

Dinky Boy
Miniaturista

di aug 30, 2005 20:01

Hm, hij klapt eerder Frans....

:P

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di aug 30, 2005 20:02

hihi !

"klapt" is wel eentje van ons ;)

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

di aug 30, 2005 20:39

Het is een mooi woord, die nog overeind is gebleven. Geeft toch een duidelijk link
met het verleden.

Wij hebben de uitdrukking achterover klappen. Dat gaat dus direct mis als de Vlaming
even wil klappen met een Hollander. Hier is het zuipen en na afloop op een plank worden weggedragen.

1750GTV
Advanced Member
Advanced Member

di aug 30, 2005 23:08

Het is toch: "een drankje achterover slaan"?

:?:

matra sports
Guru
Guru

wo aug 31, 2005 08:13

in Puth rijdt nog iets dat er op lijkt :wink:

Maar het gaat nu ineens over de Vlaamse taal en da's de max ! :biggrin:

SPIDERVELOCE1750

wo aug 31, 2005 08:42

Ha Vlaams ... Dan zouk nog ne keer willen zeggen dak kastaards gelijk de Kas en de Michel hier van langs geen kanten zou willen missen . Zeker ulder schup hier nie afkuisen mannekes !!! :wink:

Kristal

1750GTV
Advanced Member
Advanced Member

wo aug 31, 2005 08:55

Wablief?

:)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”