MERCIETJESgij zijt goe bezig

Kristal
MERCIETJESgij zijt goe bezig
De inhoud van een goudkuipje smeer ik op men boterhammengij zijt goe bezig...![]()
kinderen op mijn zestiende ....![]()
![]()
mijn goudkuipje is te gevaarlijk voor beginners![]()
saluutjes
Tja. Als betrekkelijke newbie trek ik mij de kritiek natuurlijk aan.Kennelijk moeten we het hier allemaal met elkaar eens zijn. Tijdens de discussie over het Alfaforum, die ontspoorde in het grote EDIT topic werd door iemand aldaar beweert dat het SCARBforum een eliteclub was voor ruitjesbroeken en daar heb ik mij toen erg aan gestoord. Maar misschien had die iemand wel een klein beetje gelijk.
![]()
Inloggen via het lidnr. lijkt mij dan ook geen goed idee. Zo heb je dan al snel een eliteclub.
Ikzelf post ook nogal eens in de rubriek gespot, omdat er leuke discussies kunnen ontstaan over een bepaald model. Is die velg nu wel of niet origineel. Hoort die spoiler er nu wel origineel op of niet. Daar steek je dan ook nog wat van op. En sommige forummers zijn erg adrem met hun antwoord, wat erg vermakelijk is om te lezen. Persoonlijk stoor ik mij niet snel aan bepaalde postst. Er zijn belangrijker dingen in het leven om je hier ergens aan te gaan storen. Dat iemand`s auto wordt afgekraakt tijdens zijn verkooppoging vind ik ook niet erg geslaagd. Zolang het niet kwaad bedoeld is kan een grapje er wel bij vind ik. Maar kennelijk vatten sommige leden het anders op.
Ikzelf heb aan het forum erg veel gehad. Hetzij rechtstreeks, of via de pb. Ik ben een paar keer goed geholpen. Waarvoor dank.
Ik zal mijn bijdrage dan ook drastisch minderen zodat de oude garde zich weer thuis zal voelen.
Hopelijk is die bijdrage dan ook zinvol genoeg.
Aangezien er wel kritiek is hier, maar niet precies wordt aangegeven wat er bedoeld wordt voel ik me als newbie aangesproken. En ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik een van veroorzakers ben die de sfeer naar beneden haalt. Vandaar mijn opmerking. Ik zal mij zakelijker opstellen en minder onzin posten.Tjeeh KAS, had jouw reactie nog niet gelezen. Jammer dat dit hele gedoe er kennelijk toe moet leiden dat jij hier minder wilt gaan posten. Hoop stiekum dat je toch je eigen weg blijft volgen en nou ook weer niet teveel van bepaalde zaken aantrekt en dus gewoon doorgaat met posten, het forum leeft juist door mensen zoals jij die veel posten ook al is het af en toe wat grappigs of niet alfa relevant.
Vr gr,
Rody
Maar niet iedereen kan dat waarderen natuurlijk. En aangezien jij ook al minder aanwezig bent hier.ik voelde dat in de eerste instantie ook zo'n beetje op die manier aan, KAS. (lees mijn eerste reactie).
Maar zo is het niet bedoeld. Wij zijn "oude" newbie's !![]()
En jouw postings, altijd doorspekt met een dosis gezonde humor, zouden hier gemist worden !