lex thissen

Why Me........

zo aug 28, 2005 23:43

Okee, dit is mij vandaag overkomen.

Mijn vrouw zegt vanmorgen tegen mij.......Lex ik neem jouw beurs mee, ik ga tanken ( bij de ANWB pomp ) en naar m'n ouders om brood te halen......Ik denk nog, raak 'm niet kwijt :roll: .

Even later belt ze op...........Lex ik ben je beurs kwijt, Ik heb 'm met het tanken op het dak gelegd en nu heb ik 'm niet meer, ik ben al onderweg terug naar de pomp om 'm te zoeken en de route opnieuw te rijden.

Tot op dit moment heb ik nog geen barmhartige aan de deur gehad die m'n beurs heeft gevonden, die ben ik dus kwijt :( . Maar erger is... de inhoud, aangezien ik morgen naar Hongarijen moet, had ik al extra geld gepind ( dus iemand heeft de zondag van z'n leven :wink: ) en diverse passen, WAARONDER OOK DE SCARB PAS :!:

Nu heb ik een vraag.........Hoe kan ik zonder pas het SS terrein op, of is er hier iemand die conecties heeft, of kan ik m'n pas van vorig jaar mee brengen. :?:

Wie O Wie

PS ik ben dus volgende week niet in NL dus 't kan krap worden.

Alvast bedank......mvg Lex.

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Why Me........

zo aug 28, 2005 23:55

pas van vorig jaar is geen probleem

heb ik ook wel eens bij de hand gehad :wink:
ik hoop dat ze hem snel netjes terugbrengen bij je
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Andretti Molletti

zo aug 28, 2005 23:56

Pas van vorig jaar meenemen en het liefst een bankafschrift waar je contributie van dit jaar op staat...

voor de rest ... sterkte met je verlies van de beurs!!

lex thissen

ma aug 29, 2005 00:03

Oww ja m'n rijbewijs en Identietijds kaart zaten er ook in, dus moet morgen eerst naar het gemeente huis....., enzo.
Anders mag ik niet eens stuuren volgende week :wink: ik wink wel maar ben niet blij :wink:

Pas van vorig jaar dus, [-o< [-o<

Lex.

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

ma aug 29, 2005 08:19

:schrik: Het zou je maar gebeuren, beurs op het dak......
Wel nog samen ? :lol:

Succes ermee :wink:

Robert 75 V6

ma aug 29, 2005 12:17

Wat een drama man..............

Een klap geld kwijt en al je pasjes, als ik de SCARB dames goed genoeg ken dan kom jij wel binnen met de bovengenoemde documetnatie.
Heel veel sterkte, en nog een hele prettige vakantie

Hoop voor je dat de barmhartige samaritaan snel aanbelt ( al was het maar voor je paspoort enzo!

lex thissen

ma aug 29, 2005 12:53

Thanxs voor de reacties.

Heb vanmorgen aangifte gedaan bij de politie, en was vanplan om meteen door te gaan naar het gemeentehuis voor een nieuw rijbewijs, maar ik had geen geld ( een beetje kip en het ei verhaal ) dacht nl dat ik deze bij afhalen moest betalen.
Dus voorlopig zonder identieteit danmaar.

Heb nu een voorschot v/d zaak gekregen zodat ik toch naar m'n werk kan ( buitenland ) ja ideaal is het niet.

Ik hoop dat ik met boven genoemde tips het terrein op kan, zal nog wat recente KBtjes meenemen :wink:

Ps... ja we zijn nog bijelkaar :wink: Ik heb alleen wat flauwe grappen over gemaakt, ze was nl zelf nogal ontdaan, en dat vond ik eigenlijk vervelender dan die 'knip' die weg is.

Groet Lex.

Ricambi Originali

ma aug 29, 2005 14:13

:arrow:
Laatst gewijzigd door Ricambi Originali op vr apr 07, 2006 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma aug 29, 2005 19:10

schrale troost, maar dit is mij ook wel eens overkomen. alleen dan zelf portemonnee op dak laten liggen. kwam er binnen 1 km achter maar mooi zoek. wel gevonden door een ander, geen eerlijke vinder want al het geld was eruit (net gepind.......) maar gelukkig wel alle pasje terug. de niet eerlijke vinders hadden de portemonnee in een ptt brievenbus gedumpt na het geld er te hebben uitgehaald. komt vaker voor aldus ptt.
hopelijk treffen jullie een eerlijke vinder,

suuces,

dj

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

ma aug 29, 2005 19:23

Ben wel eens het dopje van de koelvloeistof vergeten terug te doen. 20 km later ("..*%*%(..!!!") lag ie op een randje nog in de motorruimte ! [-o<

Yvo
Guru
Guru

Re: RE: Why Me........

ma aug 29, 2005 21:15

Ben wel eens het dopje van de koelvloeistof vergeten terug te doen. 20 km later ("..*%*%(..!!!") lag ie op een randje nog in de motorruimte ! [-o<
.en ik hetzelfde na het bijvullen van de olie.....
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Danny
Guru
Guru

ma aug 29, 2005 21:22

Hopen dat je portomoney terug komt.
Ben het ook wel eens vergeten(ook op het dak gelegd)
Ben toen terug gereden en hij lag op de weg bij de eerste rotonde.
Alles er nog in,waren alleen een stuk of 100 auto's overheen gereden.
Alfa historie:sud 1.5ti, 33 1.5qv, 33 1.5ti, 33 1.7qv, 75 1.8 carb, 75 1.8ie, 75 indy, 33 imola, 33 1.7 16v sqv(Stef Visser getuned), 155 1.8ts,giulia 2.1 ltr 164 super nu 156SW en 159 sw
SCARB nr 697

stof
Guru
Guru

di aug 30, 2005 09:20

Ik heb een vergelijkbaar probleempje geloof ik...

het blijkt (nu pas :oops: kan je nagaan hoe druk ik 't gehad heb de laatste paar maanden :oops: ) dat ik 'ineens' geen scarblid meer ben! Blijkbaar iets misgegaan (of gewoon over 't hoofd gezien op 16000km afstand) met de overschrijving van 't lidmaatschapsgeld in januari. En de Klaverblaadjes... ja, ik vond al dat 't zo lang duurde deze keer... tot ik er laatst bij Dre achterkwam dat hij wèl allang een nieuwe had :shock: met de sud als hoofdartikel nog wel

Maar euh... ik wil graag naar SS komend weekend (en ik zal gààn ook) maar euh... is er nog een kans om dit goed te maken ofzo? Voorheen kon je ter plaatse lid worden voor 't resterende deel van 't jaar of zo (kreeg je nog zo'n leuk tasje met een KB'tje en een alfapen en een scarbsticker) en dan had je ook 'gratis' toegang.

Wil er natuurlijk wel weer bijhoren! (en die achterstallige kb'tjes scoren... wrrrr)

Weet iemand dit? Kan er zo gauw niks over vinden bij de aankondigingen op de hoofdsite...
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

Ricambi Originali

di aug 30, 2005 09:24

:arrow:
Laatst gewijzigd door Ricambi Originali op vr apr 07, 2006 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

stof
Guru
Guru

di aug 30, 2005 09:32

Nee... tenminste... ooit was 't zo dat 't voor leden gratis is (nog steeds volgens mij) en dat je als bezoeker (geen lid) entree moest betalen.

Maar dan kon je ook voor iets meer dan de entree lid worden voor 't resterende deel van 't jaar (hopen ze natuurlijk dat je 't blijft 't volgende jaar) en dan krijg je natuurlijk als bonus nog de klaverblaadjes thuis en zo. Was leuke aanbieding dus.. zeker als je zo'n sukkel bent zoals die gewoon vergeet 't lms te verlengen in januari :oops:

maar ik kon nu niks over een dergelijk aanbod vinden vandaar...
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”