wat leuk dat we allebei aan hetzelfde project bezig zijn, een 2600 Sprint.
Zo te zien ga je erg hard, leuk om te volgen!
Zoals je kunt lezen in ons topic is onze auto vandaag teruggekomen van de spuiter, en wij hebben gekozen voor de originele kleur, Bianco Antico. De Alfa Romeo code is AR-010.
En ik kan hem je van harte aanbevelen, want het staat de auto heel goed.
Is dit ook van jouw auto de originele kleur?
Is zeker leuk twee topics onder elkaar.
ik maak er geen wedstrijd van,maar ik vind het wel heel leuk om aan dit project te werken
De AR 010 komt er inderdaad ook bij mij op,ziet er wel heel strak uit die van jou.
Ik denk dat ik in de loop van de tijd wel wat vragen heb.
Nu wordt het heel interessant! (voor zover het dat al niet was natuurlijk )
Ik heb even internationaal gezocht naar (reparatie)plaatwerk.... maar niks gevonden. (wat me niet eens echt verbaast)
Gaan jullie dat zelf kloppen/ buigen/ rollen, etc?
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!
De spatbord randen,dorpels en achterkant heb ik via schaapm kunnen bemachtigen .
De rest zoals wielkuipen ,reservewielbak,kofferbakboden enz gaan we zelf maken.
Zit nog een berg werk aan,maar ik wil met mooi weer ook van de bertone genieten .
Laatst gewijzigd door marmini op za mar 31, 2012 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
In Essen iemand gesproken die pakkingen kan maken. Kunststof, koper, en koppakkingen van kunststof met koper ringen erin. Voor het blok heb je vast iemand nodig die dat kan.
Martin Wolf www.wolfdichtungen.at
Zag er goed uit,maar ken het bedrijf verder niet.
Een Ducati op een aanhanger, is dat het paard achter de wagen spannen?
SCARB-lid
Alfa 156 GTA SW '02
Lancia Astura PF '39
BMW i3s
Ducati 888 SP5
update
de carrosserie is schoon.
eerst alle zichtbare slechte delen verwijderd,vervolgens in het loog bad bij New icc in lokeren.
nu alles schuren en in de epoxy primer,dan begint het las en slijp werk.
de meeste plaatdelen zijn in ons bezit,alleen de binnen spatborden die moeten we zelf maken