Zit dan wel te denken hoe dit te doenHenk ik hoor het wel!
Leuk voor de eigenaren die langs komen!
gr Jan

Zit dan wel te denken hoe dit te doenHenk ik hoor het wel!
Leuk voor de eigenaren die langs komen!
gr Jan
Nee dank je Ruviano, het gaat om het 40-jarige bestaan vd ALFETTA groep 116Als je nog een 76er zoekt kun je Walter van het transaxle forum nog vragen. Heeft mijn 76'er sedan gekocht vorig jaar..
Denk dat jij 75 heb gelezen HenkNee dank je Ruviano, het gaat om het 40-jarige bestaan vd ALFETTA groep 116Als je nog een 76er zoekt kun je Walter van het transaxle forum nog vragen. Heeft mijn 76'er sedan gekocht vorig jaar..
Euh, geloof het wel ja. Is maar eentje meer toch?Denk dat jij 75 heb gelezen HenkNee dank je Ruviano, het gaat om het 40-jarige bestaan vd ALFETTA groep 116Als je nog een 76er zoekt kun je Walter van het transaxle forum nog vragen. Heeft mijn 76'er sedan gekocht vorig jaar..![]()
![]()
Euh, geloof het wel ja. Is maar eentje meer toch?Denk dat jij 75 heb gelezen HenkNee dank je Ruviano, het gaat om het 40-jarige bestaan vd ALFETTA groep 116![]()
![]()
![]()
Sorry Ruviano, foutje van mij
Hier zijn een paar foto's van de Gtv en ja we komen er mee naar SSAR en als je dat wil zetten we hem wel op de transaxel stand .Hm, dat is ook een leuke exoot om er bij te hebben!![]()
Ook de Gt/V's horen er bij
Zo dan, wat een allemachtig mooie wagen is dat!Hier zijn een paar foto's van de Gtv en ja we komen er mee naar SSAR en als je dat wil zetten we hem wel op de transaxel stand .