33 kenners,
Ben nu al een tijd bezig mijn motor goed lopend te krijgen. Echter zit er ergens een probleem wat ik niet zo direct weet op te lossen. De auto bokte regelmatig bij het wegrijden en gas geven in lage toeren. Onlangs de benzinedruk regelaar vervangen en dat probleem is weg. Ik dacht daar het stationaire geschommel hiermee ook opgelost was maar nee. Ik heb nieuwe bougie kabels geprobeerd en dat hielp wel maar daarna begaf mijn ontstekingsmodule het. Nieuwe geplaatst. Gisteren fijn stukje gereden. Vanochtend wel ik starten loopt ie weer op twee poten. Zelfde verhaal weer, ontstekingsmodule kapot. Vorige keer ook auto stilgezet voor de deur na een eindje rijden en een half uur later was het probleem er. Kan dit het gevolg zijn van slechte bougiekabels? Of gewoon een toeval van een tweede defecte ontstekingsmodule. De auto is stationair altijd wat onrustiger dan een boxer behoort te zijn. Af en toe even een dip in het toerental, je voelt dan de auto ook lichtjes schudden. de uitlaat ploft niet en wanneer je naast de auto staat loopt de motor als een naaimachine de volgende zaken zijn al verwisseld:
Computer
LHM
Bougie's
Bougiekabels
ontstekingsmodule
Bobine
Ik ben ten einde raad. Ik heb bougiekabels uit Duitsland niet origineel ik vermoed dat hier iets niet goed gaat. Zijn wel voor een 33 bestemd.
Wellicht iemand nog ideeën. Ik sta echt op het punt de 33 de deur uit te doen. Heb er dit jaar weinig plezier van kunnen hebben.
alvast bedankt