ik wil me 33 lichter maken waar kan ik het beste beginnen en wat moet ik juist niet weg halen?
de auto moet wel nog te gebruiken zijn voor op de weg dus moet wel allemaal apk waardig zijn
mag bijvoorbeeld de achter bank er uit?
nee, bij mij op het werk was er ook altijd iemand met een racer met maar 2 stoelen.jah begrijp dat het een klankkast word. de auto word niet dagelijks gebruikt. de auto word eigenlijk gebruikt als speelgoed zeg maar.
nu wil ik hem gaan leeg halen met alleen 2 voorstoelen er in (recaro,s of iets in die richting) maar in hoevere mag dit kwa apk en krijg ik geen gezeur met politie controlle,s?
Vaak zitten er in de bumpers ook van die verstevigingsbalken, die zijn ook erg zwaar....En reservewiel en krik heb je ook niet nodig als je vrienden hebt die ze kunnen brengen.
![]()
Ruitensproeierreservoir niet helemaal vullen scheelt ook een paar kilo..
Maar als je echt ver wilt gaan zijn de ruiten een goede plek om kilo's te winnen, polycarbonaat is zoveel lichter.
dat zijn waarschijnlijk ook geen echte echte kuipstoelen, die van autostyle zijn waarschijnlijk verstelbaar en met lekker zacht en dik leer bekleed....hele lichte kuipstoelen erin...
/quote]
Ik heb een setje autostyle stoelen staan maar *%{}%{##* die zijn zwaar!