Beste Alfisti, Hoe is het benzinenverbruik van de 147 GTA? WIe kan me ervaringscijfers geven?
Op welke termijn moet je rekenen op serieus onderhoud. Hoe lang gaat zo'n auto mee? Wanneer is de motor versleten?
Dank en groet, Klaas
Motor kan lang mee, mits goed behandeld en tijdig onderhoud.Beste Alfisti, Hoe is het benzinenverbruik van de 147 GTA? WIe kan me ervaringscijfers geven?
Op welke termijn moet je rekenen op serieus onderhoud. Hoe lang gaat zo'n auto mee? Wanneer is de motor versleten?
Dank en groet, Klaas
De onze loopt altijd ruim boven de 1:10. Files en stadsverkeer zijn dodelijk voor je verbruik. Als je die zaken mijdt valt het verbruik van een V6 reuze mee!1 op 8 rij je al met een 2,5 V6.
Dan heb je meer zelfbeheersing dan ik.De onze loopt altijd ruim boven de 1:10. Files en stadsverkeer zijn dodelijk voor je verbruik. Als je die zaken mijdt valt het verbruik van een V6 reuze mee!1 op 8 rij je al met een 2,5 V6.
Met al die leukigheid lukt bij mij een verbruik van boven 1 op 10 ook altijd best. Zowel met 90 als met een SZ.Dan heb je meer zelfbeheersing dan ik.De onze loopt altijd ruim boven de 1:10. Files en stadsverkeer zijn dodelijk voor je verbruik. Als je die zaken mijdt valt het verbruik van een V6 reuze mee!1 op 8 rij je al met een 2,5 V6.![]()
Een tussensprintje, stoplichten, beetje gas bij een een mooie doordraaiende bocht...het wordt allemaal zo leuk met een Busso V6.
Onderhoud van een v6 is andere koek dan van een 4 cilinder of JTD.Volgens mij is het antwoord simpel: deze auto koop je niet voor het verbruik. Als dat mogelijk een probleem is, doe het dan niet. Onderhoudt lijkt mij idd niet veel te verschillen van een gewone.