Nadat wij de spatbordrand links hadden hersteld, rees de vraag, gaan wij nu wel of niet het kunstof binnenscherm weer monteren.
Hebben het idee dat het nu wat meer "lucht" wat doen jullie?
Jan
Mee eens: Ik ga ze zelfs in mijn Giulietta freubelen.OT; Ik denk dat je ze beter kunt laten zitten..Plastic roest niet, en het metaal wat erachter zit wel..door steenslag etc.
Grtz, Alex
+1Ik heb ze 'vroeger wel gewoon teruggezet..... maar ik ga dat nu niet meer doen.
Achter zitten ze 'strak' op/ tegen het plaatwerk. Dit is niet zo fijn, want vuil en vocht, wat er toch tussenkomt (dit gebeurt gewoon hoor) gaat er tussen zitten vervelen, schuren en vochtig zitten zijn...
Voor is de ruimte achter de schermen veel opener met ingewikkelde vormen, hoekjes war vanalles achter blijft, etc. Hier is echter wel ventilatie!
Zoals ik er nu, na jaren tegenaan kijk:
- Voor wél plastic binnenschermen i.v.m. kwetsbare vormen plaatwerk erachter en goede ventilatie.
- Achter geen plastic binnenschermen, maar wel mooie en functionele antisteenslalaag met lak erover. Makkelijk schoon te houden en goed zicht op de echte staat. Eventuele onrechtmatigheden heb je zo gezien! Beter op tijd zien en er wat aan kunnen doen, dan er na jaren achter komen, dat je moet gaan lassen en slijpen!