Wie kan me aan de hand van een foto/afbeelding aangeven waar de krukaskeering van een 75 TS zit en op welke manier deze het beste te verwijderen/vervangen is
De ene zit recht achter de grote poelie aan de voorkant van het motorblok en de andere zit achter het vliegwiel aan de tegenovergestelde kant van de motor.
Voor beide geldt eigenlijk wel dat vervangen in de auto een rotwerk is... Persoonlijk zou ik de motor er even uithalen om het te doen maar of dat echt noodzakelijk is weet ik niet.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.
Zoals eerder in het topic van Brolli ook al gezegd, het "hulpstuk" wat er aan de vliegwielkant tussen zit, wil nogal eens lekken langs de randen. Als je de boel los gaat halen, doe je er dus goed aan om er rekening mee te houden dat je die ook lekvrij moet maken. Dat scheelt op zondag hard staan vloeken omdat je de juiste spullen niet in huis hebt en de winkels dicht zijn...