Daar dacht ik ook al aan.
Die heb ik nog geen half jaar geleden vervangen links en rechts.
Heeft me twee dagen gekost op oprijbokjes van de automat.
Ik had toen verlof omdat mijn zoontje was geboren.
Verschrikkelijk zeg.
En het lekstroom probleem, ik rij al maanden met enkele zekeringen eruit en uiteindelijk is er 1 overgebleven
waar volgens mij de oorzaak moet liggen. De ene die er nog uit ligt is de derde van rechts.
Van de radio binnenverlichting, radio, klok enzovoort. Is hier nog een typisch kwaaltje van bekend?

Die lekstroom heb ik ook over dezelfde zekering in de 3.5. Uit arren mode heb ik de binnenverlichtingslampjes maar verwijderd en nu is het probleem weg. Je zou denken dat je dan je probleem gevonden hebt, maar niets is minder waar. Als ik de lampjes terugmonteer en een portier open, gaan de lampjes keurig aan, en als ik het portier weer sluit, gaan ze keurig uit en blijven dat ook. Toch heb ik dan mijn lekstroom terug en loopt mijn accu leeg. Schiet mij maar lek.
 Die lekstroom heb ik ook over dezelfde zekering in de 3.5. Uit arren mode heb ik de binnenverlichtingslampjes maar verwijderd en nu is het probleem weg. Je zou denken dat je dan je probleem gevonden hebt, maar niets is minder waar. Als ik de lampjes terugmonteer en een portier open, gaan de lampjes keurig aan, en als ik het portier weer sluit, gaan ze keurig uit en blijven dat ook. Toch heb ik dan mijn lekstroom terug en loopt mijn accu leeg. Schiet mij maar lek.