De inlaatklep staat open op het moment dat de zuiger naar boven begint te bewegen en sluit voor BDP, waarop direct de uitlaatklep opengaat

Hoe kan dit? De motor heeft gelopen en is ook nadien niet uit elkaar geweest.
Ja, alleen moet je er dan dus wel steeds aan denken wanneer je alles lostrekt, in plaats van naar de handleiding kijken. Het ding zou er dus gewoon een halve slag gedraaid in moeten kunnen, maar waarom lukt dat dan niet?1342 maar als je kabels goed in de verdelerkap zitten hoef je hem niet een halve slag te verdraaien....
Omdat de vinger maar op 1 manier past. De as van de vinger past echter wel op twee manieren lager in het motorblok op het mechaniek wat die as aandrijft. Waarschijnlijk is de boel onderop 180 graden verkeerdom gezet?Ja, alleen moet je er dan dus wel steeds aan denken wanneer je alles lostrekt, in plaats van naar de handleiding kijken. Het ding zou er dus gewoon een halve slag gedraaid in moeten kunnen, maar waarom lukt dat dan niet?1342 maar als je kabels goed in de verdelerkap zitten hoef je hem niet een halve slag te verdraaien....
Zover was ik. Punt is dat-ie onderop niet 180 graden gedraaid erin wil en ik zie niet waarom niet. Maar goed, dat is dan even voor latere zorg. Nu maar even de boel ompluggen en kijken of er leven in komt.Omdat de vinger maar op 1 manier past. De as van de vinger past echter wel op twee manieren lager in het motorblok op het mechaniek wat die as aandrijft. Waarschijnlijk is de boel onderop 180 graden verkeerdom gezet?Ja, alleen moet je er dan dus wel steeds aan denken wanneer je alles lostrekt, in plaats van naar de handleiding kijken. Het ding zou er dus gewoon een halve slag gedraaid in moeten kunnen, maar waarom lukt dat dan niet?1342 maar als je kabels goed in de verdelerkap zitten hoef je hem niet een halve slag te verdraaien....
Kijk eens goed naar die nokjesring van de verdeler. Deze is een heel klein beetje excentrisch!Punt is dat-ie onderop niet 180 graden gedraaid erin wil en ik zie niet waarom niet.