Evo is de naam (officieel Evolution). Net zo snel als z'n naam doet vermoeden

GAAF!Weet niet of ik 'm al geplaatst had:
Evo is de naam (officieel Evolution). Net zo snel als z'n naam doet vermoeden
Is de K ook van jou, erg mooie kleur!Als je het dan toch over namen hebt......zie hier KuKa (jawel..een afkorting...)
..en Guinness
...en de voorganger van Guinness, Cheddar
Mijn vader reed in die Kappa. Foto is al een flink aantal jaren oud. Die auto is niet meer onder ons.....was na een dikke 10 jaar te slecht om er wat anders mee te doen dan hem naar de sloperij te rijden....
Is de K ook van jou, erg mooie kleur!
Mijn vader reed in die Kappa. Foto is al een flink aantal jaren oud. Die auto is niet meer onder ons.....was na een dikke 10 jaar te slecht om er wat anders mee te doen dan hem naar de sloperij te rijden....
Is de K ook van jou, erg mooie kleur!
Vond het ook een hele mooie kleur, volgens de dealer toen (omstreeks 1995) is het een kleur die van Maserati afkomstig was?! Geen idee of dat verhaal klopt....
In combinatie met het beige alcantara interieur was dit ook ECHT een mooie auto...jammer dat m'n pa er niet wat zuiniger op is geweest....Bij de introductie van de Dedra SW heb ik de kleur voor het eerst gezien, op de autorai. Prachtige kleur en je zag het inderdaad erg weinig.
Koen
En dat is een heel lief beest....Kappa is best gaaf, + lekker goedkoop bijtellingsvriendelijk ook nog, alleen bijna geen nette meer op deze aarde.......
Hier mijn 4 voeter Rossi:
Yep die hond is echt goud!
En dat is een heel lief beest....