Bosch heeft ook een TS set; de B878.Gewoon bij Lasaulec of Brezan kopen. ............... Hier de nummers van mijn Bosch kabels.....................:
Ik tel 10 kabels, dus de bobonekabels zitten er wel bij!Gewoon bij Lasaulec of Brezan kopen. Lengte opmeten en dan universelen per stuk. En 2 bobinekabels natuurlijk. Met een beetje prutsen friemel je de kabels ook nog door die afdichtrubbers van de verdelers.
Hier de nummers van mijn Bosch kabels.
A100 2 maal
A80 3 maal
A70 2 maal
A60 1 maal
Y90 1 maal
Y70 1 maal
Bobinekabels weet ik zo niet meer. Gegevens kwijt.
Succes.
Ik tel 10 kabels, dus de bobonekabels zitten er wel bij!Gewoon bij Lasaulec of Brezan kopen. Lengte opmeten en dan universelen per stuk. En 2 bobinekabels natuurlijk. Met een beetje prutsen friemel je de kabels ook nog door die afdichtrubbers van de verdelers.
Hier de nummers van mijn Bosch kabels.
A100 2 maal
A80 3 maal
A70 2 maal
A60 1 maal
Y90 1 maal
Y70 1 maal
Bobinekabels weet ik zo niet meer. Gegevens kwijt.
Succes.![]()
Die oude zagen er erg nieuw uit (de kabels) volgens de vorige eigenaar had hij ze pas vernieuwd. Eric gaf aan dat de kabels van de bougiedoppen afbraken of iets dergelijks.Keb 5 maanden geleden 93 € betaald bij Dirix voor een complete set
By the way: wat is er MIS met de oude?
Dirix Born....maar in Beek motten ze hetzelfde kosten of goedkoperDie oude zagen er erg nieuw uit (de kabels) volgens de vorige eigenaar had hij ze pas vernieuwd. Eric gaf aan dat de kabels van de bougiedoppen afbraken of iets dergelijks.Keb 5 maanden geleden 93 € betaald bij Dirix voor een complete set
is dat dirx in beek ?
dat vond ik dus ook, heb wel niet de aansluitingen bij de bougies gezien, mischien een knutselaar aan de gang geweest ?, de accu gaf overigens ook te weinig volgens Eric, dus die wordt ook vervangen, al met al dus een duur beurtje......Dirix Born....maar in Beek motten ze hetzelfde kosten of goedkoperDie oude zagen er erg nieuw uit (de kabels) volgens de vorige eigenaar had hij ze pas vernieuwd. Eric gaf aan dat de kabels van de bougiedoppen afbraken of iets dergelijks.Keb 5 maanden geleden 93 € betaald bij Dirix voor een complete set
is dat dirx in beek ?![]()
Vreemd, je zou niet zeggen dat die kabels oud waren![]()
Mooi blauw is niet lelijk en neen Eric heeft niet áltijd gelijkMaar ja; Eric heeft altijd gelijk!!!
Let even op bij sommige imitatiekabels is de stekker op de bougies aan de hoge kant zodat ze geplet en scheefgedrukt worden als je dat alu 'Alfa Romeo' deksel weer op je kleppendeksel schroeft.
Ik lever zelf altijd een set van Beru. Past prima en lekker goedkoop. Sommigen maken wel bezwaar tegen de kleur van de kabels.