ik vind van wel, je krijgt meer druk in de brandstof rail, dus iets meer inspuiting.
hij pakt beter op en zal iets meer vermogen geven, geen 5 pk maar toch......
Niet mee klooien, je verprutst alleen de afstelling van de computer maar. Sowieso is 6 bar veel te veel voor het hele systeem, je loopt het risico op brand en je injectoren gaan heel snel lekken. Meer vermogen door te veel brandstof inspuiten is een fabeltje. Als je rijker dan 12.5/1 gaat mengen gaat je vermogen alleen maar achteruit. Als meer brandstof zou helpen, moet je dat doen in de programmering van de computer, niet met gepruts met brandstofdruk.
Wat voor TS precies? Uit een 75? Heb je de katalysator/lambdasonde ook geplaatst, of is het blokje op "geen lambda" geprikt? Heb je nergens valse lucht in je inlaattraject? Is je AFM (flapperdoos) in de inlaat wel helemaal goed? Soms hebben ze dooie punten of zit er vuil in. Ik weet niet of de 75 er ook eentje heeft, maar op de 155 zit er een luchttemperatuursensor in de AFM, die kan ook stuk zijn? Is je gasklepsensor goed en goed afgesteld (als je kan afstellen op 75). De ECU heeft inderdaad ook een sensor voor KVStemperatuur. Als de ECU denkt dat die heel hoog is, zal hij armer mengen.
Houdt er rekening mee dat je meer dan 1 oorzaak kan hebben voor je probleem. Sluit ze gewoon allemaal systematisch uit en repareer alles wat je tegen komt. Geef niet op als je 1 ding fikst en het probleem is nog niet weg, want je had het uiteindelijk toch moeten repareren, dus je hebt er niets aan "verloren". Je zou er maar zo achter kunnen komen dat je ook je ontsteking nog moet fiksen als je alle brandstofdingen gedaan hebt, je weet het nooit.
