@Duke, het belangrijkste is dat je tevreden met je bert bent...
Naar wat ik zo lees moet er toch echter het een en ander aan verbouwd/veranderd zijn.....
De GT 1300 Junior is er in 4 uitvoeringen geweest, de jouwe is volgens mij van de 3e serie (1971-1973):

Het front en interieur horen er dan zo uit te zien.
Je ziet veel GT(V's) in diverse 'aangepaste' uitvoeringen variërend van tutto originale tot compleet tot GTA(M) verbouwde GT(V's) en alles wat er maar tussenin zit en da's veel.....
Van mij ook maar een optische duit in het zakje:
Een 2 liter grille met dubbele koplampen is niet origineel.
De bumpers met rosetten zijn niet origineel.
Het ronde luchtfilterhuis, is origineel.
Een 1300 GT Junior uit die periode heeft inderdaad geen stoelen met hoofdsteun zoals de 1750 en 2000 GTV en de uitloopmodellen 1300/1600 GT Junior (1974-1976).
Middenconsole moet later gemonteerd zijn, lijkt mij.
Kleine achterlichten, da's origineel, het is niet anders geweest bij de 1300....
Geen getint glas is ook origineel, alleen de Amerikaanse uitvoeringen (1750/2000 GTV hadden getint glas vzv ik weet)
Vierkantige spiegel, ik dacht dat die v.a. ca. 1974 gebruikt werden, 1 (of 2) ronde Verchroomde spiegel(s) vind ik persoonlijk mooier staan op een bert.....
Vooraan witte pinkers, dat varieerde, je ziet ze zowel in de oranje als in de witte uitvoering net zoals bij de 2 liters. Ik heb zo het idee dat ze in Italia soms maar wat aanklooiden met dergelijke dingen...
Vul maar aan mensen....
Foto's met dank Aan Winfred van Dijk gebruikt