Weet iemand de gewichten van deze motoren?
Ik ben benieuwd hoeveel de 24 V motoren zwaarder zijn.
Carbon krukas? Hoe moet ik me dat voorstellen?Voor gewichtsbesparing van de motor en omliggende zou ik toch meer denken aan een lichter vliegwiel, carbon crankshaft, aluminium radiateur, K&N i57 luchtfilterkit etc.
Excuus Dirveshaft (naar de dif)Carbon krukas? Hoe moet ik me dat voorstellen?Voor gewichtsbesparing van de motor en omliggende zou ik toch meer denken aan een lichter vliegwiel, carbon crankshaft, aluminium radiateur, K&N i57 luchtfilterkit etc.
een i57 kit om gewicht te besparen? tov een "normaal" open luchtfilter bespaar je daar toch niks op? hooguit tov een originele luchtfilter-unit......voor wie die er nog op heeft zitten.......Voor gewichtsbesparing van de motor en omliggende zou ik toch meer denken aan een lichter vliegwiel, carbon crankshaft, aluminium radiateur, K&N i57 luchtfilterkit etc.
Ik zou niet te veel proberen gewicht te verminderen vanuit het blok... gaat dan juist ten koste van de prestaties denk ik.
Je zou dunnere zuigers enz. kunnen nemen, maar dan blijf je reviseren...
Zijn er geen andere punten waarop je nog gewicht kan "lozen" ???
Lichtere aluminium wielen? polyester kappen? Plastic zijruiten??? ik probeer mee te denken hier
Als je het vergelijk maakt met een origineel luchtfilterhuis en alle toebehoren kom je al gauw op 5 kilo besparing...
een i57 kit om gewicht te besparen? tov een "normaal" open luchtfilter bespaar je daar toch niks op? hooguit tov een originele luchtfilter-unit......voor wie die er nog op heeft zitten![]()