Gisterenavond gingen men ouders met hun Alfa 156 1.9JTD 16v 2003 naar de winkel, en wanneer ze terug waren lag er een grote plas onder, koelvloeistof.
In de winkel wat koelvloeistof gekocht en daar nog net mee naar huis kunnen rijden.
Vandaag eens op onderzoek gegaan en al snel het probleem gevonden, er zat een object geklemd tussen de radiator en de koelventialteur, ik veronderstel al een tijdje want het object had zich door de spanning en de trillingen al helemaal in de radiateur gewrongen, waardoor deze plots is beginnen lekken, welja, lekken, tis echt wel een mooi straaltje dat er uit spuit nu...
Hoe dat object daar is terechtgekomen is mij een raadsel want ik weet niet wat het is en ik begrijp ook niet hoe het tussen de radiateur en de ventilateur kon komen, want om het eruit te halen heb ik de ventilator er half moeten afnemen.
Iemand van jullie enig idee wat het is? Ik heb eigenlijk men twijfels of het wel van de auto komt...
(Voor de grapjassen, het gaat wel degelijk om het rechterobject, dat het linker een munstuk van 2 euro is weet ik wel, dat ligt er om de grootte van het object weer te geven

Alvast bedankt!
Nick