http://i755.photobucket.com/albums/xx19 ... C06307.jpg
Gezegd wordt dat de EDB de achterbanden opvreet. De airflow is niet goed aan de achterkant. Vandaar ook hun matige pace!Al ahd hij zijn rondes gereden, dan was hij nooit verder kunnen komen dan 4of 5e plek.
Wel gaaf dat hij twee man pakt in Loewes bocht. De ouwe rat is het niet verleerd.
Maar wat viel die snelheid weer eeeenorm tegen van de MGP. Dat lek hebben ze niet boven.
Het is vooral bochtensnelheid en uitaccelereren.
Well. Better luck next time!
Dat zou wat zijn! Ik droom hardop mee, alleen zal de Formule 1 steeds meer een eenheidsworst worden. Dat voorkomt oversized inversteringen en zorgt dat 'de particulier' weer kan instappen en kan meerijden om de knikkers. Hoe meer de F1 aan banden wordt gelegd, des te meer fabrikanten zullen uitstappen. Eindelijk! Geef mij maar de pure raceteams: Brabham, Cooper, Williams, Jordan, Lotus, Ligier, Benetton, Toleman etc etc.Hij kan het nog wel maar de matriaal verschillen zijn te groot in de F1 op het moment. Ik weet niet wat Redbull doet maar ben samen met de rest van de wereld wel heel erg benieuwd. Ze hebben daar een of ander geniaal zitten die een gat in de regels heeft gevonden wat ze ten volle uitbuiten. Begrijp me niet verkeerd ook de coureurs zijn niet te onderschatten. Maar het gaat nergens meer over in de F1 en dat is jammer.
Veel te veel regels, geen ruimte voor innovaties en gekke ideeen. Het team wat de meeste micromilimeters aan carbon uitsteeksels binnen het regelement heeft lijkt te winnen.
Het wordt echt tijd dat de F1 op de schop gaat en terug naar de roots, een ontwikkelklasse. Een gasturbine, ga je gang, een diesel, doe gek, weer 6 wielen, hoera graag. Turbo geen probleem, moter weer voorin waarom niet. Enkel regels om de veiligheid van de coureurs te waarborgen zodat de engineers niet over een gezonde grens gaan zoals het Ayrton het leven koste, maar voor de rest geheel vrij. Dan wordt het voor meer fabrikanten intressant en kan weer een geniaal als Cooper opstaan om de boel op zijn kop te zetten.
Bij de Le Mans & GT auto's is tegenwoordig meer innovatie te vinden als in de F1. Het enige leuke aan F1 is de start en de eerste 2 bochten, crashed er dan niemand is het verder net zo spannend als curling.
Jammer, ik hoop wel dat Schumacher dit jaar nog wel op het podium komt en denk wel dat het erin zit, zonder dat dat dan komt door uitvallers of domme acties en crashes van anderen , maar gewoon in een eerlijke race.
gisteren een MB met Schumacher gezien die knetterhard ging (de snelste op de opdrogende baan), maar helaas op het einde werd het te droog en was de MB niet goed genoeg en Schumacher misschien wel erg goed....Vandaag zowaar een Mercedes gezien die en de naam Schumacher droeg en gruwelijk hard ging, alleen zat Schumacher er niet in!![]()
eens, ik vond het (aan de ene kant ook wel weer jammer) maar ook mooi om te zien dat hij wist dat hij webber en button niet achter zich kon houden en ze liet leven, echter wel zo dat die 2 gasten ervoor moesten gaan (webber even rechtdoor en plek terug moeten geven, waanzinnig en deed webber ook erg goed en verloor niet een plek gelijk aan button)Hij reed inderdaad meesterlijk. Nu was wel te zien dat hij het wel nog kan, maar duidelijk een te zwakke wagen heeft. Hij maakte integendeel tot vorige races geen domme fouten.. Staat in de stand gelijk met Rosberg, ik denk dat Schummi vast geniet nu..
Nou, dan heb je het toch niet helemaal door hoe het werkt.Eerlijk is eerlijk: op nat rijd ie lekker, alleen daarna he.......
Zie je dus dat ie net niet meer tot de top maar subtop behoort.
Prachtrace overigens.
Paul