me buurjongen heeft een 145 1.4 16v uit 1999 gekocht hij was aan het rijden en viel in 1 keer uit en start niet meer
wie weet waar beste kan zoeken ?
kan ik die doormeten of die stuk is ?BDP-sensor?
Er zijn nog een stuk of wat andere oorzaken voor het niet vonken van bougies te verzinnen. Controleer de relais zoals door anderen geadviseerd en lees hem uit. Blind onderdelen vervangen gaat niet helpen.jah maar me laptop heb ik laten pleuren scherm stuk maar heb probleem al gevonden de bougies vonken niet meer als de bdp sensor stuk is dan vonk hij niet meer
probleem nu gevonden dom dom dom code lampje blijft branden heb de moedersleutel der in gedaan en nog gaat dat ... ding niet uitEr zijn nog een stuk of wat andere oorzaken voor het niet vonken van bougies te verzinnen. Controleer de relais zoals door anderen geadviseerd en lees hem uit. Blind onderdelen vervangen gaat niet helpen.jah maar me laptop heb ik laten pleuren scherm stuk maar heb probleem al gevonden de bougies vonken niet meer als de bdp sensor stuk is dan vonk hij niet meer
12 punten gaan naar richard van alfa nordand 12 points go to.....
Rutgerdow kwam hier dus ook mee. Net als vele anderen in vele topics hiervoor, of op het forum van de 145club. Als je de zoekfunctie had gebruikt, had je het niet eens hoeven vragen.12 punten gaan naar richard van alfa nordand 12 points go to.....:P hij zei dat probleem daar lag
eerst contacten schoongemaakt relais door gemeten deed het nog niet
keek ik aan de onder kant van de relais houder was der draad afgebroken
aan pootje waar de relais insteekt even gemaakt en weer starten en lopen