156psycho

Wat voor remblokken heb ik gehad???????

do aug 11, 2005 00:52

Ik heb op het laatste moment bij madeno schijven en blokken gehaald want die hadden ze op de plank liggen.

Maar nu heb ik remblokken gehad waar op staat: Motorquality Red attack

Nu zeggen ze dat dat brembo blokken zijn, is dat zo??? Nergens is ook maar iets van brembo te herkennen.

Ik heb er in ieder geval wel brembo geld voor betaald.

Wie weet hier iets nuttigs over te vertellen mn auto moet vrijdag naar de garage...

gtv 105.21
Full Member
Full Member

RE: Wat voor remblokken heb ik gehad???????

do aug 11, 2005 11:32

.

heb je toch nog weer mazel gehad.

:twisted:
lid nr 00670

bertone gtv 2000 toch nog steeds de mooiste

156psycho

do aug 11, 2005 13:19

Jah maar ik snap niet waarom die gast zegt dat het brembo blokken zijn... waarschijnlijk omdat ik ze heb laten kopen door mn vriendin. Hij dacht natuurlijk die snapt er toch niks van.

Maar ik heb brembo schijven en wil gewoon graag brembo blokken... maar als ik die site zo zie zijn het toch echt hele andere blokken.

Vind het maar een beetje een raar verhaal.

Over een maandje ga ik bij hun voor schijven en blokken bestellen en dan krijg ik straks wel blauwe brembo blokken terwijl ik gewoon voor en achter hetzelfde wil.

Als ik 160 euro voor een setje brembo blokken betaal mag ik toch wel verwachten dat ik echt brembo blokken krijg.

Kan niemand mij vertellen of die red attack blokken goed zijn?

lex thissen

do aug 11, 2005 21:15

Ik weet niet of ik het mag zeggen :roll: maar ik vindt het een beetje "YOKO" klinken :-#
Ik heb er nog nooit van gehoord.

Misschien is het wel de underdog :wink:

Maar je hebt gelijk "Brembo geld is Brembo Blokken"

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do aug 11, 2005 21:51

Staat er toevallig ook een merk op je factuur ofzo? Ik heb ooit eens zoiets gehad met een pc. Stond er intel pentium op de factuur, maar ik had wat anders gekregen. Dus ik terug, maar nee hoor, spul was gelijkwaardig, ik moest eigenlijk niet zeuren. Nou was het niet gelijkwaardig, en het bedrijf wilde niet met me naar de kantonrechter dus kreeg ik alsnog mijn intel... maar zelfs al was het gelijkwaardig, dan nog. als ik voor intel of brembo betaal, dan wil ik ook dat. En niks anders. Niet gelijkwaardig, niet beter en niet slechter.

Suc6....

Yuri
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

156psycho

vr aug 12, 2005 00:41

Ik ben weer verder gaan zoeken, en red attack blokken zijn gewoon echt anders.

Als je het mij vraagt ben ik echt zwaar genaaid. Madeno is de enige dealer hiervan in NL dus als je het mij vraagt verdient ie hier gewoon meer op. Hij denkt volgens mij, ach een 1600tje die red het wel met die goedkope ....

Maar als je een 50000 euro neerlegt voor een alfa romeo wil je er ook geen hyundai logo erop hebben toch?

Heeft iemand ervaringen met madeno?

Mn vriendin heeft zich overigens met een pinbonnetje en zonder factuur weg laten sturen. Ik heb dus niks waarop staat dat het brembo blokken moeten zijn.

Ik heb madeno gebeld en e.e.a. gevraagd, en volgens hun kan ik voor de voorkant wel echte brembo blokken krijgen, maar wordt er voor achter geen brembo gemaakt...
Hiermee geeft ie in feite toe dat ie andere blokken heeft gegeven. En het is toch gelul dat brembo geen achter blokken maakt...?

Bartman
Guru
Guru

vr aug 12, 2005 01:18

Zie:

http://www.motorquality.it/index_eng.asp?a=auto03

Motorquality is een nieuw en opkomend merk van autosportmaterialen, ala OMP, Sparco. Het is Italiaans. Heeft ook een NL importeur.

156psycho

za aug 13, 2005 14:32

Jah leuk, maar ik heb volgens madeno brembo blokken gehad.

En zoals ik al zei is madeno de enige NL importeur.

Die van der maden verdient gewoon meer aan die andere blokken.

Maar ga me dan ook niet vertellen dat het brembo blokken zijn.

Je vergelijkt het idd met sparco enzo maar sparco blokken kosten 60 euro.
Nu heb ik er alleen 160 euro voor betaalt.

Ik blijf het een naaistreek vinden van madeno... Ik ben nog maar 20 Dus ik werk me de teftus voor mn geld en dan wil ik niet graag voor 160 euro genaaid worden.

alfasud1972
Guru
Guru
Contacteer: Website

za aug 13, 2005 14:47

Heb je jouw klacht eigenlijk al bij hun voorgelegd?

156psycho

ma aug 15, 2005 20:08

Ik heb een mailtje gestuurd naar madeno, met het bericht dat ik me lichtelijk genaaid voelde.

Ik heb hier de reactie op gekregen dat ik me eigenlijk niet moest aanstellen omdat het eigenlijk betere blokken zijn als brembo's, en daar hebben ze misschien wel gelijk in...

Maarrrr... het belangrijkste uit het mailtje was, dat als ik ze toch niet wilde dat ik ze dan zonder verder gezeik terug kon brengen en het volledige bedrag in contanten terug betaald kreeg.

Dus uiteindelijk wel netjes opgelost door madeno!

156psycho

ma aug 15, 2005 20:10

En jah ik had mn klacht al eerder telefonisch voorgelegd, maar toen had ik het gevoel dat ik een beetje met een kluitje in het riet werdt gestuurd.

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma aug 15, 2005 23:28

Nou netjes opgelost dan toch? :wink:

Terug naar “Algemene Technische vragen”