kan de repair manual niet vinden heb je link brull? en kan je dan ook zelf reseten
even op google gezocht nergens te vinden als iemand handleiding heeft om de cc uitelezen graag posten
kan niet vinden wil je me link sturenOp berlinasportivo staat ie gewoon. Misschien even beter kijken?
Via "OCD" uitlezen gaat niet werken inderdaad, je moet met magische toetscombinaties werken op je climate.
On Board Diagnosis, oftwel OBD.
Climate control heeft altijd een aircofunctie, alleen het knopje is een "blank". Zolang er geen "economy" lampje brandt, moet ie het gewoon aansturen voor zover ik weet?hebt het gevonden is climate controle zelf maar niet met airco functie
Je bent een schat (K) heheheClimate control heeft altijd een aircofunctie, alleen het knopje is een "blank". Zolang er geen "economy" lampje brandt, moet ie het gewoon aansturen voor zover ik weet?hebt het gevonden is climate controle zelf maar niet met airco functie
Ik heb het getimed, 46 seconden om deze link te vinden en te "knippen".
http://berlinasportivo.com/pages/wshop155.php
vandaag even weer bezig geweest met de airco elke draad na gelopen totdat bij de draden van de relais van de airco kwam vorige eigennaar heeft met de draden geknutseld en denk dat daar probleem zithandleiding gevolgd kom der niet uit :S
dat moet je eerst even meten. je kan wel zeggen rood =12v, en dat zal meestal wel kloppen maar meten is weten!oke nou welke kleur moet op welke pin ? wizz man