Ik krijg stellig de indruk dat die eerste 75 die te water ligt een model autootje is ...
Mijn 1e indruk was ook dat het een modelauto was, maar het verhaal van Dinky Boy klopt mijns inziens. De site van de foto was in het frans, en die taal ben ik niet machtig.Ik krijg stellig de indruk dat die eerste 75 die te water ligt een model autootje is ...
Ik niet, ik ken namelijk geen modellen van de 75 met windgeleiders bij de zijruiten (kan aan mij liggen natuurlijk).
Daarnaast is het ontbreken van het vaste ruitje van het achterportier bij een model erg onwaarschijnlijk, omdat is geen los onderdeeltje.
Ik vermoed dat deze auto in een stuwmeer ligt waarvan het waterpeil zo ver is gezakt dat de auto 'boven water' is gekomen.
Ik vind de velgen niet lelijk, maar staan iets te schreeuwerig onder die GTV. Azev A velgen zou stukken mooier zijn. Of OZ Superturismo GT.het is al eerder geschreven maar die velgen onder die GTV:![]()
![]()
![]()
![]()
ik had voor anderen gekozen maarrrrrrrrrr...............................
ieder zijn mening
Ben ik schijnbaar ook een van de weinige die de velgen onder die GTV neit echt lelijk vindt. Alloewel in er normaal gesproken niet zo van hou vindt ik ze onder deze juist wel mooiIk vind de velgen niet lelijk, maar staan iets te schreeuwerig onder die GTV. Azev A velgen zou stukken mooier zijn. Of OZ Superturismo GT.het is al eerder geschreven maar die velgen onder die GTV:![]()
![]()
![]()
![]()
ik had voor anderen gekozen maarrrrrrrrrr...............................
ieder zijn mening