MDP Schumacher heeft wel een erg goede start gehad, maar verder?
Je zegt dat Rosberg zijn positie verloor, maar ik meen mij te herinneren dat Schumacher tijdens de race ook ingehaald is of heb ik een andere race gezien?
Dat deed Schumacher in Maleisië!Het is duidelijk dat de Mercedes het tempo van de Red Bulls en McLarens niet bij kan houden . Wil Schumacher nog enigzins de monden van z'n kritici snoeren dan zal hij toch sneller moeten worden dan Rosberg en voor hem eindigen .
Volgens mij is de hele top 10 zowat ingehaald. Hamilton, Button, Vettel, Alonso, Massa, Rosberg en ja, ook Schumacher. De banden spelen hierin een hele grote rol. Dus geen schande. Rosberg verloor echter een positie door te gretig te willen passeren waardoor hij belangrijke punten verloor aan Button. Zonde en niet nodig. Button's banden waren ook niet al te best dus die had Rosberg wel kunnen houden.MDP Schumacher heeft wel een erg goede start gehad, maar verder?
Je zegt dat Rosberg zijn positie verloor, maar ik meen mij te herinneren dat Schumacher tijdens de race ook ingehaald is of heb ik een andere race gezien?
Niet meer dan logisch. Heb ook het idee dat het een commerciële zet is geweest van Mercedes in de hoop van zege.Toch is Rosberg er wel eentje die over het algemeen weinig fouten maakt. Ik vind hem veelbelovend. Als ik als McLaren of Red Bull op zoek was naar een rijder, zou ik hem boven Schumacher verkiezen denk ik.
+1Pffh Schumacher, wat istie toch geweldig, ik heb hem wederom niets schokkends (maar ook niets slechts zien doen).
Gewoon geen uitblinker, en dat gaat hij ook niet meer worden vrees ik ohnee hoop ik.....
Overigens zie ik in Di Resta ook een toekomstige grote!
Zouden onze 'gebeden' worden verhoord???Di Resta bevalt me ook wel!
Bron: RTL.nlDaily Express: Di Resta volgt Schumacher op bij Mercedes.
Volgens de Daily Express betekenen de problemen van Michael Schumacher goed nieuws voor Paul di Resta (Force India). Als de zevenvoudig wereldkampioen na een teleurstellend seizoen besluit te stoppen dan is de Schot de logische opvolger, zo schrijft de Britse krant.
Connectie
De pas 25-jarige scoorde in zijn eerste twee Grands Prix punten en Di Resta was in meerdere sessies sneller dan zijn teamgenoot Adrian Sutil. Bovendien maakt de coureur deel uit van de Mercedes-familie. Hij reed de afgelopen drie seizoenen in de DTM voor de Duitse autofabrikant. Dankzij deze connectie werd Di Resta testrijder bij Force India, toen de renstal met Mercedes-motoren ging rijden.
mwa, schumacher wijkt wel en behoud daarna die schuine lijn, maar dat mag gewoon... (snap niet wat je zielig vind, als je aan het racen ben wil je geen plek wegegeven toch???)Wat een zielig en zwak manoeuvre was dat van schumi bij petrov. Al goed liep petrov geen schade op!
Die andere 23 hebben hier geen topic hémwa, schumacher wijkt wel en behoud daarna die schuine lijn, maar dat mag gewoon... (snap niet wat je zielig vind, als je aan het racen ben wil je geen plek wegegeven toch???)Wat een zielig en zwak manoeuvre was dat van schumi bij petrov. Al goed liep petrov geen schade op!
hij ging ook niet zo ver dat er geen ruimte meer was... Dat door het gleiden van Petrov hij zijn voorvleugel verliest is zelfs jammer...
al was het 1 van de 23 andere coureurs had je dit niet getypt
Wat hij erbij won om de lijn te houden? Op de baan blijven misschien? Dat leek Petrov op dat moment niet van plan te zijn. Petrov gleed rechtdoor in de bocht tegen Schumacher aan, dat kan je Schumacher onmogelijk kwalijk nemen.Die andere 23 hebben hier geen topic hémwa, schumacher wijkt wel en behoud daarna die schuine lijn, maar dat mag gewoon... (snap niet wat je zielig vind, als je aan het racen ben wil je geen plek wegegeven toch???)Wat een zielig en zwak manoeuvre was dat van schumi bij petrov. Al goed liep petrov geen schade op!
hij ging ook niet zo ver dat er geen ruimte meer was... Dat door het gleiden van Petrov hij zijn voorvleugel verliest is zelfs jammer...
al was het 1 van de 23 andere coureurs had je dit niet getypt![]()
Ok hij behield idd zijn lijn en dat is zijn recht, maar Petrov was er al voorbij en wat won Schumi erbij om zijn lijn toch te behouden en er tegen te rijden